Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
weet iemand watvoor bout het is ??
weet iemand watvoor bout het is ??
ik was bezig met schoonmaken van motorblok en opzoek naar olie lekkage bij DSG, toen heb ik toevallig een losse bout naast de filter van dsg gevonden, weet iemand toevallig wat voor bout het is en waar hij bij hoort ?
hij is afskomstig van vw T5 2.0 biturbo 180 pk 4 cilinder 7 traps dsg,, een garage heeft gezegd dat deze bout bij uitlaatspruitstuk hoort, ik heb het op internet gezocht, die bouten zijn toch wat anders dan die van mij
hij is afskomstig van vw T5 2.0 biturbo 180 pk 4 cilinder 7 traps dsg,, een garage heeft gezegd dat deze bout bij uitlaatspruitstuk hoort, ik heb het op internet gezocht, die bouten zijn toch wat anders dan die van mij
Re: weet iemand watvoor bout het is ??
De garage zegt dat het bij het uitlaatspruitstuk hoort en dit hebben ze goed. Maar je geloofd eerder wat je op internet hebt gevonden? Vreemde wereld leven we in tegenwoordig.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
je hebt het helemaal gelijk ! wereld is helaas vol met vreemde dingen zoals jou opmerking ! graag focussen op de onderwerp en niet op de personenErdem50 schreef: 23 jun 2021, 21:56 De garage zegt dat het bij het uitlaatspruitstuk hoort en dit hebben ze goed. Maar je geloofd eerder wat je op internet hebt gevonden? Vreemde wereld leven we in tegenwoordig.
garage wist het niet eens zeker, hij kon het alleen maar vermoeden ,
Als ik je bericht lees staat er niks over enige twijfel cq vermoeden van de garage vandaar mijn opmerking dus niks vreemds aan in mijn ogen. Dit is gewoon een veel voorkomende uitlaatspruitstukmoer niks bijzonders.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Ik vind dit wel een erg boute uitspraak van iemand die hier net komt kijken.weller schreef: 23 jun 2021, 22:08 je hebt het helemaal gelijk ! wereld is helaas vol met vreemde dingen zoals jou opmerking ! graag focussen op de onderwerp en niet op de personen
Bovendien heeft Erdem gelijk: het is een moer, geen bout.
- Pascal-141
Erdem is mechanieker in een VW garage , dus hij zegt helemaal geen vreemde dingen maar hij weet waarover hij spreekt ...weller schreef: 23 jun 2021, 22:08je hebt het helemaal gelijk ! wereld is helaas vol met vreemde dingen zoals jou opmerking ! graag focussen op de onderwerp en niet op de personenErdem50 schreef: 23 jun 2021, 21:56 De garage zegt dat het bij het uitlaatspruitstuk hoort en dit hebben ze goed. Maar je geloofd eerder wat je op internet hebt gevonden? Vreemde wereld leven we in tegenwoordig.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Leuke binnenkomer met je derde post.Focussen op een nieuw onderwerp van je zal toch wat lastiger worden.
- Multivan Generation
- Contacteer:
weller schreef: 23 jun 2021, 22:08je hebt het helemaal gelijk ! wereld is helaas vol met vreemde dingen zoals jou opmerking ! graag focussen op de onderwerp en niet op de personenErdem50 schreef: 23 jun 2021, 21:56 De garage zegt dat het bij het uitlaatspruitstuk hoort en dit hebben ze goed. Maar je geloofd eerder wat je op internet hebt gevonden? Vreemde wereld leven we in tegenwoordig.
Bij deze heb je wat geleerdhallo allemaal
Bericht door weller » wo jun 23, 2021 21:30
Hallo
ik ben eigenaar van een vw T5 biturbo 180 PK versie, en hobby matig bezig met automotive elektronica,
zoals het programmeren van elektroniche module's zoals ECU, UCH/BSI comfortmodule's, airbag module's, elekronische stuurslots of stuurkoloms, module's startblokkering vrij of virgin programmeren of klonen.
ik ben heel onhandig in mechanische punten,maar ik zal op deze forum veel leren

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Nu nog een reactie van krekwakwol en dan zijn we weer helemaal bij 

vraag was heel simpel,, 9 reactie's en alleen 1 reactie is nuttig, relevant met onderwerp .
nu weet ik tenminste dat het van uitlaatspruitstuk is.. bedankt daarvoor
en de rest :
ik was even bang dat ik gelyncht ga worden , om een bout of moer :)
ik vindt het jammer, reactie's konden veel beter,,, is het vervelend daar ?
en de rest :
Laatst gewijzigd door weller op 24 jun 2021, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij deze heb je wat geleerd 
@Multivan Generation , ja klopt nu weet ik hoe een VW spruitstuk moer er uit ziet :)
de groeten :)

@Multivan Generation , ja klopt nu weet ik hoe een VW spruitstuk moer er uit ziet :)
de groeten :)
-
Normaal braden ze je eerst...weller schreef: 24 jun 2021, 12:56 vraag was heel simpel,, 9 reactie's en alleen 1 reactie is nuttig, relevant met onderwerp .
en de rest :
Maar om t even, welkom hier en veel plz met je bus en op t forum.
Erg leerzaam en (vaak) behulpzaam,
Groet
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
-
welkom weller!weller schreef: 24 jun 2021, 12:56 vraag was heel simpel,, 9 reactie's en alleen 1 reactie is nuttig, relevant met onderwerp .
en de rest :
gewoon je blijven uitspreken, beter teveel info dan te weinig ;-)
- krekwakwol
Soms moet je gewoon weten te zwijgenDE KNEU schreef: 24 jun 2021, 10:25 Nu nog een reactie van krekwakwol en dan zijn we weer helemaal bij![]()

Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Je bent af, terug naar startkrekwakwol schreef: 24 jun 2021, 22:58Soms moet je gewoon weten te zwijgenDE KNEU schreef: 24 jun 2021, 10:25 Nu nog een reactie van krekwakwol en dan zijn we weer helemaal bij![]()
![]()
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1