Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Maatvoering afwaters-spoiler Reimo multirail
Maatvoering afwaters-spoiler Reimo multirail
Hallo!
Ik heb een rechter Reimo voorgebogen multirail gekocht.
Op het moment van aankoop was er werkelijk nergens meer een bijbehorende spoiler set te koop. Pas weer leverbaar in oktober, overal! Deze set bestaat uit een einddop voor aan de achterkant van de rail en een waterafvoer deel voor de voorkant. De waterafvoer watert af op het voorraam.
Nu wil ik de rail alvast monteren/lijmen zonder afvoer zodat ik wel mijn luifel kan gebruiken.
Mijn vraag;
Weet iemand hoe lang deze afvoer spoiler is?
Als ik de maat heb weet ik namelijk ook waar mijn rail eindigt. Wel fijn voordat ik met Sikaflex in de weer ga..
Dank vast!
Martijn
Ik heb een rechter Reimo voorgebogen multirail gekocht.
Op het moment van aankoop was er werkelijk nergens meer een bijbehorende spoiler set te koop. Pas weer leverbaar in oktober, overal! Deze set bestaat uit een einddop voor aan de achterkant van de rail en een waterafvoer deel voor de voorkant. De waterafvoer watert af op het voorraam.
Nu wil ik de rail alvast monteren/lijmen zonder afvoer zodat ik wel mijn luifel kan gebruiken.
Mijn vraag;
Weet iemand hoe lang deze afvoer spoiler is?
Als ik de maat heb weet ik namelijk ook waar mijn rail eindigt. Wel fijn voordat ik met Sikaflex in de weer ga..
Dank vast!
Martijn
Re: Maatvoering afwaters-spoiler Reimo multirail
Dit is de spoiler set..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je kunt ook een spoilerset bij het VW camper centrum van brandrup nemen.
Die past ook.
https://www.campervanshop.eu/camper-ext ... et-rechts/
Vooraf de rail plaatsen zonder het in bezit hebben van de spoilerset zou ik afraden.
Zie ook:
Die past ook.
https://www.campervanshop.eu/camper-ext ... et-rechts/
Vooraf de rail plaatsen zonder het in bezit hebben van de spoilerset zou ik afraden.
Zie ook:
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dank voor de tip! Dan wacht ik met de montage. De Brandrup past sowieso op de Reimo rail?
Mvg,
Martijn
Mvg,
Martijn
- Multivan Generation
- Contacteer:
Een goede lezer is in het voordeel.MFB schreef: 04 aug 2021, 15:21 Dank voor de tip! Dan wacht ik met de montage. De Brandrup past sowieso op de Reimo rail?
Mvg,
Martijn
Lees mijn reactie nog eens en je weet het antwoord..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Oeps.
Ik heb ze gebeld, maar het magazijn denkt dat het profiel teveel verschilt van het Reimo profiel..
Ik zal nog eens vragen.

Ik heb ze gebeld, maar het magazijn denkt dat het profiel teveel verschilt van het Reimo profiel..
Ik zal nog eens vragen.
Hahaa, humor!!
Ik heb de spoilerset besteld, dank voor de tip!

Ik heb de spoilerset besteld, dank voor de tip!

bij wie heb je hem besteld en hoe duur waren alle delen er bij .