Bij mijn 2014 T5GP was een Scirocco-stuur plug and play. Ik heb geen DSG maar heb wel gelezen op een Duits forum dat flippers ook zo zouden werken.
Polo- en Scirocco-sturen zijn ook voor het PQ-platform wat past op de T5. Een stuur van een Golf 7 (MQB-platform) gaat niet werken zonder adapter daarentegen.
Wat is het onderdeelnummer van je stuur?
Nee heeft niks te maken met sleepring, de LIN aansturing is gewoon anders..
het stuur werkt gewoon echter je verlichting niet van de knopjes die krijg je alleen werkt met een speciale module die verkopen ze in duitsland kost circa 500 euries.
Vond ik het niet waard. Dus ik vond het prima zonder verlichting..
die CC op het stuur krijg je ook niet werkend.. is wel te doen dmv je ECU los halen en wat soldeer werk. ( vond ik de moeite en kosten niet waard!) + risico dat je ECU het niet overleefd.
Angelo-anneveld schreef: 11 aug 2021, 14:39
Nee heeft niks te maken met sleepring, de LIN aansturing is gewoon anders..
het stuur werkt gewoon echter je verlichting niet van de knopjes die krijg je alleen werkt met een speciale module die verkopen ze in duitsland kost circa 500 euries.
Vond ik het niet waard. Dus ik vond het prima zonder verlichting..
die CC op het stuur krijg je ook niet werkend.. is wel te doen dmv je ECU los halen en wat soldeer werk. ( vond ik de moeite en kosten niet waard!) + risico dat je ECU het niet overleefd.
Ik heb het één en ander gevonden op Engelse forum zal bestandje toevoegen