Bij mijn T5 GP Kombi uit 2012 lijkt het alsof er een paneeltje had kunnen zitten en mist. Het gaat om de ruimte boven de pedalen aan de bestuurderszijde, onder het grijze dashboard.
Via ABC in Schiedam heb ik het paneeltje 7H5857503C verkregen, maar dit lijkt net niet te passen. De bevestigingsmogelijkheden ontbreken en het lijkt aan de rechterkant net iets te breed. Zoeken hierop geeft dat dit waarschijnlijk een paneeltje voor een 2010 model zou zijn.
De dealer geeft aan in ETKA geen paneel te kunnen vinden, dus wellicht dat het er wel nooit gezeten heeft. Iemand met een T5GP die dit misschien kan bevestigen?
Wel vond ik de 7H2863097B, maar die schijnt voor een engelse/rechtsgestuurde auto te zijn. Maar de tegenhanger voor de linksgestuurde heb ik dan weer niet kunnen vinden.
Wel gaf de dealer aan dat 7E5863081C (T6?) misschien zou kunnen passen mits de onderzijde van het dashboard gelijk zou zijn, maar dat wist hij ook niet zeker. Van foto lijkt deze echter nog minder te pasen als de eerste uit een 2010 versie

Iemand een idee of er überhaupt een passend paneeltje is hiervoor of dat ik zoek naar iets wat niet bestaat?