Je gaat de console in de hemel ook meteen vervangen?
Want anders past het toch niet? Of wel..?
wil er eerst eens stand-alone mee spelen, wellicht werkt het (deels) analoog net zoals het oude panel,
ben erover aan het twijfelen een grotere bus aan te schaffen bijv crafter 2h3l, en hier dan een dikke bus van te maken.
wat me opvalt (zelfs bij de duurdere campers) dat je een aantal verschillende bedienings-panelen naast elkaar hebt van allerhande merken,
ik vind dit gewoon oerlelijk, en lijkt me ook niet nodig, wil uiteindelijk 1 paneel, waar je "alle camper gerelateerde zaken" mee kan regelen.
dus accu/laadstroom, schoon/vuil water tank, temp binnen/buiten, koelkast temperatuur, verwarming (en in het geval van een electrisch dak dak open/dicht.
het "oude" vw camper-paneel kan met wat soldeerwerk zo geintegreerd worden in een zelfbouwproject, ben benieuwd of dat met het nieuwe paneel ook kan.
al aan het kijken voor domotica 12v touchscreen 8"/10" oplossingen, welke ook " eenvoudig" te realiseren zijn, met een WYSIWYG editor zodat dit mooi eruit ziet. ik heb namelijk geen programmeer skils
groet otzie