Ik bekeek de gele euro 3 sticker eens beter op de ruit en zag nog een vaag duits kenteken(was bekend dat de auto 11 jaar vanaf nieuw daar geleverd was)Toen dacht ik,dat ga ik eens navragen bij onze vrienden van de weg ANWB. Maargoed ook want de sticker moest dus vv worden door een nieuw met juiste kenteken(boete €100 als t fout gaat)De sticker moet ook vv worden als hij vervaagd is door de zon o.i.d. Dus nu krijg ik een nieuwe en dat wordt een groene euro 4
Het staat ook op de ANWB site bij de rubriek juristen
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
J vd Pal schreef: 18 mar 2022, 10:43
Hoe kan het dat je van geel naar groen gaat?
Misschien verschil in milieuprestatie tussen 102 pk en 151 pk? Daar was bij aanschaf toch ook wat verwarring over?
Die verwarring kwam omdat Butler campers in de advertentie 102pk had vermeld. Toen wij naar de auto gingen kijken was het een TDI en bij de kenteken check die ik toen deed kwam toch 111kw naar boven
Wat t euro 3/4 verschil betreft zou t kunnen zijn dat in Duitsland toen andere regeltjes waren kwa uitstoot
Ik vind t iig prima dat ik volgende week een groen euro 4 sticker erop kan plakken met t juiste kenteken.
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Ik kom via die site ook op een groene milieusticker.
Via de site milieustickervoorduitsland.nl ben je overigens goedkoper uit. Ook daar kom ik op een groene sticker uit. Www.vignet.online is ook een optie. Kost daar 12,50.
Erdem50 schreef: 19 mar 2022, 06:30
Ik kom via die site ook op een groene milieusticker.
Via de site milieustickervoorduitsland.nl ben je overigens goedkoper uit. Ook daar kom ik op een groene sticker uit. Www.vignet.online is ook een optie. Kost daar 12,50.
Dus……. en snel bestellen
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
websurfer schreef: 19 mar 2022, 17:33
grappig bij vignet online krijg ik de groene sticker en bij millieusticker.nl een gele
willekeur of........ milieu terrorisme
Die is mooi,maar we gaan voor groen natuurlijk
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03