Hoi allen,
Ik heb een dienblad gemaakt voor de keuken van m’n T5 California, te handig om niet even te delen. Hij past precies in de besteklade op de bestekbak, en is dan ook gelijk een uitbreiding daarvoor. Als je stilstaat kan je ‘m gebruiken voor op de koelkast zodat je niet steeds allerlei losse spullen hoeft te verplaatsen als je de koelkast wil openen.
Afmetingen HBD zijn 4,7 x 34,5 x 28,5 De uitsparing aan de achterkant is voor de gootsteenafvoer.
Mocht je belang hebben bij een sketchup tekening stuur me maar even een berichtje!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
DIY bestekbak/koelkast oplossing voor California keuken
-
Re: DIY bestekbak/koelkast oplossing voor California keuken
Douze points!
Leuk idee, ga er eens over nadenken.. idd dat multi functionele dienblad, ook als je buiten de bus eet ..
Al een productielijntje gestart?
JB
Leuk idee, ga er eens over nadenken.. idd dat multi functionele dienblad, ook als je buiten de bus eet ..
Al een productielijntje gestart?
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Die komt er als ik met pensioen ben, over 20 jaar ;)
-
Je hebt echt vertrouwen in onze busjes....vrees dat we ze dan wel eerst moeten ombouwen naar waterstof of electra...
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
- Mickel Moen
- Contacteer:
Het zal niet lang meer duren en dan brengt VW de elektrische California uit.
Leuke oplossing overigens.
Het is de kunst de beperkte ruimte optimaal te gebruiken. Dat zal zeker ook gelden voor de elektrische.
Leuke oplossing overigens.

Het is de kunst de beperkte ruimte optimaal te gebruiken. Dat zal zeker ook gelden voor de elektrische.