Goedemorgen!
Helaas is de einddemper van mijn uitlaat recent afgebroken omdat deze volledig was doorgeroest. De rest van de uitlaat ziet er ook niet meer zo fris uit, dus ik wil eigenlijk de gehele uitlaat laten vervangen.
Ik hoor prijzen van +- 700 tot 900 euro bij de garage. De offerte van de dealer moet ik nog krijgen.
Is het verstandig om de volgende uitlaat te kopen, of doe ik daar niet goed aan? https://www.uitlaataanbiedingen.nl/oe-u ... gJp9PD_BwE
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn! Alvast bedankt!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vraag over uitlaat VW T4 2.5 TDI (1999)
Re: Vraag over uitlaat VW T4 2.5 TDI (1999)
viewtopic.php?f=2&t=59359FrankP schreef: 03 mei 2022, 09:25 Goedemorgen!
Helaas is de einddemper van mijn uitlaat recent afgebroken omdat deze volledig was doorgeroest. De rest van de uitlaat ziet er ook niet meer zo fris uit, dus ik wil eigenlijk de gehele uitlaat laten vervangen.
Ik hoor prijzen van +- 700 tot 900 euro bij de garage. De offerte van de dealer moet ik nog krijgen.
Is het verstandig om de volgende uitlaat te kopen, of doe ik daar niet goed aan? https://www.uitlaataanbiedingen.nl/oe-u ... gJp9PD_BwE
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn! Alvast bedankt!
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Ik heb er sinds een paar jaar zo'n budget uitlaat onder hangen, alleen dan zonder het katalysator gedeelte.
Tijdens de apk samen met de monteur gedaan, pasvorm was goed, zat er binnen een half uur onder, geen klachten.
Tijdens de apk samen met de monteur gedaan, pasvorm was goed, zat er binnen een half uur onder, geen klachten.
Ik heb gekozen voor een erbespacher longlife uitlaat.
Die was bij autodock voor dezelfde prijs als een bosal bij de Brezan.
Die was bij autodock voor dezelfde prijs als een bosal bij de Brezan.
ik had afkeur apk op mn einddemper. Nieuwe laten monteren, kosten ca 435,= (incl montage, klem en BTW)
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km
Maar dat was omdat je Friese Stabij je uitlaatdemper had opgegeten, Koen!
Mvg,
Charles

Mvg,
Charles
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
chv schreef: 20 mei 2022, 21:49 Maar dat was omdat je Friese Stabij je uitlaatdemper had opgegeten, Koen!![]()
Mvg,
Charles
Transporter T4 2.5 TDI, April/2001, KWB/DC, 88pk/AJT/EWB, +650.000km