krekwakwol schreef: 07 jun 2022, 16:58
Het kasteeltje op de achtergrond schijnt van Brigitte Bardot, "wie kent haar niet" ,te zijn geweest. Maar de T2 mag er ook zijn.
Maar Brigitte is ook al wat ouder. Eerst maar eens zien of die T2 de 87 jaar haalt
Daar stond hier vandaag zomaar een weetjeweller met zijn vrouw op de stoep, nouja stoep, voor de schuifdeur aan het meer van Annecy.
Leuk dat jullie even langs kwamen busje kijken Marcel en Petra. Het is hier ook inmiddels een busjes treffen op de camping, van T2 tot T6, inmiddels al een stuk of 15 en nog wat andere merken.
Spannend plekje overigens. Dit is met hoog water maar met springvloed staat het nog bijna 90cm hoger dan op het moment van de foto - drie dagen daarvoor. Dan stap je dus 's morgens wel in het water als je je deur open trekt.
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools." Douglas Adams
En inmiddels weer een paar dagen verder nu in Toscane, staan we op een boerencamping letterlijk tussen de olijfbomen.
Ik zal jullie de foto op de stadscamping in Pisa maar besparen, volgens mij heb ik daar niet eens een foto gemaakt, wel van de toren, maar daar konden we niet bijkomen met het busje.
Zitten jullie hier ook dan, wij kunnen Siena haast zien liggen hier vandaan.
Oh nee, ik zie het al, zijn oudere foto's
Wel mooie foto's.
Ik zal het zeker even bekijken, we zoeken nog een plek in de buurt van Tuscania, ook bij Viterbo in de buurt. Bedankt voor de tip.
krekwakwol schreef: 13 jun 2022, 20:51
Zitten jullie hier ook dan, wij kunnen Siena haast zien liggen hier vandaan.
Oh nee, ik zie het al, zijn oudere foto's
Wel mooie foto's.
Ik zal het zeker even bekijken, we zoeken nog een plek in de buurt van Tuscania, ook bij Viterbo in de buurt. Bedankt voor de tip.
Hebben jullie Lucca overgeslagen?
(en Florence)
Ik weet niet of jullie een vast plan hebben maar Toscane is natuurlijk erg mooi, maar Le Marche is nog mooier (niet objectief natuurlijk )
Camping tip is Camping Tasteria in Montelparo.
Veel plezier nog daar. Wij hopen over een week of 7 ook weer die kant op te gaan.
Laatst gewijzigd door Lutra op 14 jun 2022, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012