Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wijsneus gril losmaken - palletje achter logo
Wijsneus gril losmaken - palletje achter logo
Hallo,
Weet iemand hoe je het palletje achter het gril-embleem los kan maken? Wil zwarte grilletje even schoonmaken en poetsen, maar dat laatste dingetje lukt me niet, en plastic is tamelijk oud en uitgedroogd ;)
Van een wijsneus, zie ook foto…
Alvast bedankt!
Groet,
Thijs
Weet iemand hoe je het palletje achter het gril-embleem los kan maken? Wil zwarte grilletje even schoonmaken en poetsen, maar dat laatste dingetje lukt me niet, en plastic is tamelijk oud en uitgedroogd ;)
Van een wijsneus, zie ook foto…
Alvast bedankt!
Groet,
Thijs
Transporter t4 wijsneus 2003 - 102pk
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Wijsneus gril losmaken - palletje achter logo
Kijk hier maar eens,
dan zie je hoe het geklikt zit, en dan weet je ook hoe het los moet..
https://www.veedubmachine.co.uk/tdi-gri ... 92-98.html
dan zie je hoe het geklikt zit, en dan weet je ook hoe het los moet..
https://www.veedubmachine.co.uk/tdi-gri ... 92-98.html
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dank! Ik ga kijken
Helaas, gaat toch om ander palletje, die achter het vw-embleem, waarmee de gril ook nog aan het metalen deel zit vastgemaakt. Ga nog wel even pielen…
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ooh dat ding.
Daarvan kun je het middelste gedeelte, het pennetje een beetje indrukken waardoor het aan de achterzijde er uit komt, niet meer klemt en kun je het loshalen.
Bij het pennetje wel je hand er even achter houden om het losse stiftje op te vangen..
Succes
Groetjes Peter
Daarvan kun je het middelste gedeelte, het pennetje een beetje indrukken waardoor het aan de achterzijde er uit komt, niet meer klemt en kun je het loshalen.
Bij het pennetje wel je hand er even achter houden om het losse stiftje op te vangen..

Succes
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dankje Peter!
ga ik proberen, ik snapte het systeem al niet helemaal - maar dat is indd logisch zo.
Groet,
Thijs
ga ik proberen, ik snapte het systeem al niet helemaal - maar dat is indd logisch zo.
Groet,
Thijs
Yesss, gelukt! En snapte hierdoor ook meteen een paar andere palletjes… :)
Waarvan er uiteraard eentje afbrak, twintig jaar oud plastic is wel iets van zn flexibiliteit verloren.
Groet,
Thijs
Waarvan er uiteraard eentje afbrak, twintig jaar oud plastic is wel iets van zn flexibiliteit verloren.
Groet,
Thijs
- Multivan Generation
- Contacteer:

Hoi Thijs,
Heb je het embleem binnen gekregen?
En het mooist kun je de grille er compleet even uithalen, om hem schoon te maken.
Groeten Erik-Jan
Heb je het embleem binnen gekregen?
En het mooist kun je de grille er compleet even uithalen, om hem schoon te maken.
Groeten Erik-Jan
Ja heb ik gedaan inderdaad - vandaag is de bus gespoten, en dat intapen is geen doen. Embleempje binnen, dus ik kan weer shinen :)