Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aluminium profiel en rubbers stoel/bank rails multivan

vragen over de T5
Plaats reactie
RobT5
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2022, 12:19

Aluminium profiel en rubbers stoel/bank rails multivan

Bericht door RobT5 »

Nog een vraagje…
Het aluminiumfolie profiel en de rubbers van de stoel/bank rails zijn hier en daar beetje beschadigd. Kan ik deze vervangen zonder dat ik de gehele rails uitbouw? Zo ja heeft iemand artikel nummers van de rails?
Mocht dit onmogelijk zijn dat laat ik het gewoon zitten functioneel is het geen probleem maar ziet er net wat minder netjes uit.

Alvast vedankt
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Aluminium profiel en rubbers stoel/bank rails multivan

Bericht door Multivan Generation »

RobT5 schreef: 29 aug 2022, 14:09 Nog een vraagje…
Het aluminiumfolie profiel en de rubbers van de stoel/bank rails zijn hier en daar beetje beschadigd. Kan ik deze vervangen zonder dat ik de gehele rails uitbouw? Zo ja heeft iemand artikel nummers van de rails?
Mocht dit onmogelijk zijn dat laat ik het gewoon zitten functioneel is het geen probleem maar ziet er net wat minder netjes uit.

Alvast vedankt
Hoi,
om de aluminium afwerkprofielen van de rails te kunnen vervangen, zul je eerst de bank moeten verwijderen.
De afwerkprofielen kun je dan naar boven toe verwijderen, de zwarte rails zelf blijven zitten.
Artikelnummers is lastig omdat er verschil in zit tussen bouwjaren, en verschil korte versus lange wielbasis.
Dus kun je het beste zelf uitzoeken via een online etka. Wellicht staat het artikelnummer zelf wel vermeld op het onderdeel.
Kosten niet heel veel, dus begrijp wel dat je dit netjes wilt hebben.

groeten
Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie