Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Lades onder multivan bank
Lades onder multivan bank
Ik ben op zoek naar lange smalle bakjes/lades die hier in passen zodat we deze eruit kunnen schuiven en er dus makkelijker iets uit kunnen pakken.
Google kan mij niet echt verder helpen.
Iemand een tip?
- krekwakwol
Re: Lades onder multivan bank
Google eens op Ikea Samla in combinatie met Multivan bank (of beter: Rücksitzbank).
Dank voor de reactie beide.
Goede tip wb ikea bakken, ik dacht eigenlijk alleen aan 1 lange smalle bak maar deze kleinere ikea bakjes zijn wellicht veel handiger (2 achter elkaar?), dit zou nog makkelijker uitnemen te zijn
Goede tip wb ikea bakken, ik dacht eigenlijk alleen aan 1 lange smalle bak maar deze kleinere ikea bakjes zijn wellicht veel handiger (2 achter elkaar?), dit zou nog makkelijker uitnemen te zijn
Zie dit topic nu pas. Standaard zitten er laden in deze vakjes in een multivan. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar deze eruit gehaald?
En ze zijn gewoon te koop:
https://images.app.goo.gl/KxDH6ug6dpcWXBVC7
En ze zijn gewoon te koop:
https://images.app.goo.gl/KxDH6ug6dpcWXBVC7
T4 tdi AXL syncro camper 2003, >640.000km
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986
Citroen CX turbo2 1986
Dankjewel voor je reactie!
In mijn auto ontbreken ze, goed te weten dat ze los te koop zijn, wel prijzig helaas.
In mijn auto ontbreken ze, goed te weten dat ze los te koop zijn, wel prijzig helaas.
Kan goed zijn dat ze goedkoper te krijgen zijn of 2e hands. Maar dan vermoedelijk wel in Duitsland. Daar stikt het van de multivans. In Nederland is dit door de gewichtafhankelijke mrb vrijwel 0.
Citroen CX turbo2 1986
Citroen CX turbo2 1986
Ik zie nu dat in de link die ik stuurde er ook geleiders bij zitten. Die zouden er al moeten zitten lijkt mij. Dat zou je even moeten checken.
De laden zie ok op ebay.de vanaf zo'n 33,- per stuk
Citroen CX turbo2 1986
Citroen CX turbo2 1986
- Multivan Generation
- Contacteer:
Bij onze multivan zat er 1 voorbereiding in,
dus 1 set ladegeleiders, en alleen achter het middelste vak.
Wat ik begrepen heb waren de 2 buitenste tegen meerprijs af-fabriek te bestellen.
Bij ons zaten er dus geen ladegeleiders op de buitenste posities.
Ik zou voor afsluitbare IKEA bakjes gaan als oplossing.
Wat ik begrepen heb waren de 2 buitenste tegen meerprijs af-fabriek te bestellen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
https://www.printables.com/model/106814 ... awer-rails
Als je iemand in je omgeving hebt die deze geleiders voor je kan printen kun je afsluitbare Ikea bakken op de plek van de originele plaatsen
Zie linkje
Als je iemand in je omgeving hebt die deze geleiders voor je kan printen kun je afsluitbare Ikea bakken op de plek van de originele plaatsen
Zie linkje
Dank voor de tipfreek schreef: 14 sep 2022, 09:04 Kan goed zijn dat ze goedkoper te krijgen zijn of 2e hands. Maar dan vermoedelijk wel in Duitsland. Daar stikt het van de multivans. In Nederland is dit door de gewichtafhankelijke mrb vrijwel 0.
Geen idee eigenlijk of er al geleiders zitten, zal van de week eens even aandachtig kijken!freek schreef: 14 sep 2022, 12:04 Ik zie nu dat in de link die ik stuurde er ook geleiders bij zitten. Die zouden er al moeten zitten lijkt mij. Dat zou je even moeten checken.
Toevallig had ik thuis al 1 zo'n passend bakje van IKEA, die past er perfect in, moet alleen nog even testen of de bank ook te verschuiven is met de bakjes erin. En of het praktisch blijkt tijdens de vakantie. Anders ga ik voor de lades.Multivan Generation schreef: 14 sep 2022, 12:22 Bij onze multivan zat er 1 voorbereiding in,
Printen? Als in een 3d printer ofzo? Totaal geen ervaring mee. Zal eerst eens kijken of de geleiders er niet toevallig al inzitten, maar denk het niet.MGA1600 schreef: 14 sep 2022, 17:07 https://www.printables.com/model/106814 ... awer-rails
Zie linkje
DankjewelMGA1600 schreef: 14 sep 2022, 17:07 https://www.printables.com/model/106814 ... awer-rails
Zie linkje