Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bevestiging handvat achterklep
Bevestiging handvat achterklep
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe de bevestiging van het handvat in de achterklep hoort te zitten?
Alvast bedankt,
Teus
Weet iemand hoe de bevestiging van het handvat in de achterklep hoort te zitten?
Alvast bedankt,
Teus
Re: Bevestiging handvat achterklep
De nok in het gat in het plaatwerk en twee bouten door die ronde gaten. In het plaatwerk zit schroefdraad als het goed is. Op jouw foto's lijkt dat te ontbreken. Lus wijst dan naar beneden. Het kan eigenlijk maar op één manier.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Ja ik heb dus geen schroefdraad daarin zitten. Is er een ander onderdeel wat in het plaatwerk hoort te zitten?Hanz schreef: 24 aug 2022, 13:18 De nok in het gat in het plaatwerk en twee bouten door die ronde gaten. In het plaatwerk zit schroefdraad als het goed is. Op jouw foto's lijkt dat te ontbreken. Lus wijst dan naar beneden. Het kan eigenlijk maar op één manier.
Heb even bij mijn eigen achterklep gekeken. Wel iets nieuwer (1997) maar het idee is deni ik hetzelfde.
Dat stukje met die twee metalen ringen hoort volgens mij in het plaatwerk te zitten en met de twee parkers (dus geen bouten) wordt de greep vastgezet.
Dat stukje met die twee metalen ringen hoort volgens mij in het plaatwerk te zitten en met de twee parkers (dus geen bouten) wordt de greep vastgezet.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je kunt ook 2 blindklinkmoeren plaatsen..
En lukt je dat niet, dan ben je welkom hoor.
Stuur mij dan een PB.
Groetjes Peter
Stuur mij dan een PB.
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik mis dat zwarte houdertje waar die moeren in gaan. Maar dan ga ik die blindklinkmoeren proberen bedankt!Multivan Generation schreef: 24 aug 2022, 15:16 Je kunt ook 2 blindklinkmoeren plaatsen..
Stuur mij dan een PB.
Groetjes Peter
Het is gelukt, gisteren een blindklinkmoeren set gehaald. Bedankt voor de goede tips!
Ja klopt!
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik heb nog wel eens een idee.. 

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...