En de laatste eigenaar heeft hem al bijna twee weken
Staat als particulier geregistreerd maar wel inruil mogelijk, dat geeft te denken.
Laatste Apk rapport vermeldt meerdere roestproblemen.
krekwakwol schreef: 31 okt 2022, 21:27
Helaas niet als L2 leverbaar, maar verder een dijk van een wagen.
Er schijnt ook al een electrische variant te zijn.
Blijft een Rus
Er zijn principes.....
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Dat is waar, maar zou ik een lada niva hebben, zou ik hem ook niet aan de kant zetten om dat hij nu niet ethisch is, denk ik.
En ik denk dat ik na 24 februari ook nog wel op russische dieselolie heb gereden en wie niet (als je diesel rijdt).
Hanz schreef: 30 okt 2022, 22:30
En de laatste eigenaar heeft hem al bijna twee weken
Staat als particulier geregistreerd maar wel inruil mogelijk, dat geeft te denken.
Laatste Apk rapport vermeldt meerdere roestproblemen.
Zomaar een vraag, hoe kan je het laatste APK rapport inzien?
krekwakwol schreef: 31 okt 2022, 21:27
Helaas niet als L2 leverbaar, maar verder een dijk van een wagen.
Er schijnt ook al een electrische variant te zijn.
Blijft een Rus
Er zijn principes.....
JB
principes zijn, over het algemeen, een niet zo lang leven beschoren.
anders zat VW ook in je ban, vanuit de historie bezien.
krekwakwol schreef: 31 okt 2022, 21:27
Helaas niet als L2 leverbaar, maar verder een dijk van een wagen.
Er schijnt ook al een electrische variant te zijn.
Blijft een Rus
Er zijn principes.....
JB
principes zijn, over het algemeen, een niet zo lang leven beschoren.
anders zat VW ook in je ban, vanuit de historie bezien.
Bij mij in dit geval tenminste 9 maanden ;)
Principes zijn pas principes als ze iets kosten..
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Actueel wel, maar niet evident om ze gekeurd te krijgen blijkbaar. Alleszins in BE is het niet van de poes. Plus het blijft een kar met techniek van letterlijk 50 jaar oud. Het is letterlijk de enige wagen ter wereld waar al sinds een halve eeuw geen enkele vijs aan veranderd is. De wagen is en rijdt dan ook als een old-timer, zelfs met het "modern" Euro6 blok erin.Zwalpen op de autostrade, 100 per uur rijden doet pijn aan de oren, over slechte wegen/verkeersdrempels rijden is een hel voor de nieren, remmen heeft als het ware geen zin want ze werken nauwelijks, sturen is een echte workout want de servo helpt niet echt... plus je neemt best een grote gereedschapskist mee. Eerste ding wat je na levering moet doen is blijkbaar al de ruiten vervangen, want die vanuit de fabriek zijn niet waterdicht. Dit zijn in een notedop de ervaringen van een vriend van me, over een jaar gespreid. Maar hij is er smoorverliefd op.
Jullie zullen begrijpen dat ik het spoor een beetje bijster begin te geraken. Even ter herinnering:
Dit is het topic “ Bijzondere campers op Marktplaats “