Mooi Heb je al een naam gegeven aan je camper?
Onze rode blusbus wordt binnenkort omgedoopt naar het Rode Schaap. Dat is ontstaan na een nachtje tussen van die witte koelkasten slapen.
Nu zie ik een mooie blauwe. En wat rijmt er op schaap?
marrcel schreef: 01 feb 2023, 20:42
Mooi Heb je al een naam gegeven aan je camper?
Onze rode blusbus wordt binnenkort omgedoopt naar het Rode Schaap. Dat is ontstaan na een nachtje tussen van die witte koelkasten slapen.
Nu zie ik een mooie blauwe. En wat rijmt er op schaap?
Irmadw26 schreef: 02 feb 2023, 01:36
Wel leuk om het een naam te geven.
Dus kom maar op met ideeën
Ik dacht aan iets hilarisch. De Blauwe Aap of de Blauwe Knoop. Maarja dat moet maar net bij je passen. Als je dit niet gepast vind haal ik mijn reactie hier weg hoor
Ik heb geen suggestie voor een naam maar ik begrijp niet goed wat het woord 'vertalingen' in de topictitel betekent. Tikfoutje? Of bedoelde je 'voorstellen' en heeft de autocorrectie er dit van gemaakt?
Hallo lieve mensen,
Wie kan mij advies geven over een bustent die gemakkelijk te plaatsen is.
Het liefst wil ik het achter m'n bus een tent hebben, te gebruiken voor opslag/ toiletruimte.
Ik weet dat ze er zijn voor VW's met een klep, maar ik heb openslaande deuren.
Wie heeft er een suggestie?
Gr Irma
O, ja wie kan mij helpen om het onderwerp te veranderen, er staat Vertalingen hoe krijg is dat weg?
Irmadw26 schreef: 10 feb 2023, 16:16
Hallo lieve mensen,
Wie kan mij advies geven over een bustent die gemakkelijk te plaatsen is.
Het liefst wil ik het achter m'n bus een tent hebben, te gebruiken voor opslag/ toiletruimte.
Ik weet dat ze er zijn voor VW's met een klep, maar ik heb openslaande deuren.
Wie heeft er een suggestie?
Gr Irma
O, ja wie kan mij helpen om het onderwerp te veranderen, er staat Vertalingen hoe krijg is dat weg?