Hallo allemaal
Ik ben voor mijn t5 gp op zoek naar een beschermplaat voor het onderste deel van de achterklep. Zo’n dunne houten plaat.
Ik ben aan het zoeken maar kan nergens een plek vinden waar ik de meest simpele plaat ter bescherming van de achterklep los kan kopen.
Weet iemand hier hoe ik daar aan kan komen? Ik kan hem ook zelf zagen maar dat wordt natuurlijk nooit zo strak als een precies op maat gemaakt plaatje.
Alvast bedankt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Betimmering achterklep t5 2011
Betimmering achterklep t5 2011
Laatst gewijzigd door DirkvW op 10 mar 2023, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Betimmering achterklep t5 2011
Dat doe het zelfen is goed te doen hoor!
Een plaatje hardboard (in mijn geval wit)
Een officieel plaatje overnemen op jouw plaatje hardboard, netjes zagen en daarna mooi schuren. Hardboard laat zich makkelijk verwerken.
Voor de zekerheid de onbehandelde zijde even netjes in de verf of lak zetten en klaar.
In de zelfde kleur lakken kan ook als je het originele plaatje meeneemt naar de verfafdeling van de bouwmarkt en de verf daar laat mengen.
Een plaatje hardboard (in mijn geval wit)
Een officieel plaatje overnemen op jouw plaatje hardboard, netjes zagen en daarna mooi schuren. Hardboard laat zich makkelijk verwerken.
Voor de zekerheid de onbehandelde zijde even netjes in de verf of lak zetten en klaar.
In de zelfde kleur lakken kan ook als je het originele plaatje meeneemt naar de verfafdeling van de bouwmarkt en de verf daar laat mengen.
Ha René
Ik heb alleen de originele multivan bekleding. Heb dus geen plaatje om het over te nemen. Klinkt zoals je het omschrijft wel goed te doen idd.
Als ik niks op maat kan vinden ga ik zeker aan de slag met een eigen plaatje.
Ik heb alleen de originele multivan bekleding. Heb dus geen plaatje om het over te nemen. Klinkt zoals je het omschrijft wel goed te doen idd.
Als ik niks op maat kan vinden ga ik zeker aan de slag met een eigen plaatje.
- Remco181
- Contacteer:
Heb ik!
Paar kleine beschadigingen...
Bij Stadskanaal
Paar kleine beschadigingen...
Bij Stadskanaal
Volkswagen T5 HighLine 2006 2.5 Tdi 340 dubbele cabine
Volkswagen Caddy 2008 1.9 Tdi
Kubota 7100 3-cyl 4WD
Volkswagen Transporter schaalmodellen op www.mini-bulli.nl