Hallo allemaal,
In onze California hebben wij verschillende Brandrup tassen(cactus motief). De tas aan de hangkast en voorstoel zijn plakkerig aan de binnenkant, lijkt wel of de lijm laag los komt. Een andere tas heeft hier geen last van.
Heeft iemand dit "plak" vrij gekregen?
Alvast bedankt!
Groeten Jan
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Plakkerige Brandrup tassen
Re: Plakkerige Brandrup tassen
Hoi Jan,
Bij ons was die zwarte plakkerige schuimlaag na een keertje wassen eruit. Gewoon in de wasmachine op 30 graden. Niet andere was erbij want anders zit dat vol met die schuimstukjes.
Bij de latere tassen is het schuim wit/ crème kleurig en valt uit elkaar zonde plakkerig te worden.
Bij ons was die zwarte plakkerige schuimlaag na een keertje wassen eruit. Gewoon in de wasmachine op 30 graden. Niet andere was erbij want anders zit dat vol met die schuimstukjes.
Bij de latere tassen is het schuim wit/ crème kleurig en valt uit elkaar zonde plakkerig te worden.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
Hoi Jasper,
Bedankt voor je reactie!
Ik was wat huiverig om de tassen in de wasmachine te doen omdat de tassen van een soort skai gemaakt zijn.
De eerste tas is inmiddels droog en plakvrij.
De tas voor aan de voorstoel zit een versteviging stang van zo te voelen metaal in, heb je deze laten zitten?
Thanks
Groeten Jan
Bedankt voor je reactie!
Ik was wat huiverig om de tassen in de wasmachine te doen omdat de tassen van een soort skai gemaakt zijn.
De eerste tas is inmiddels droog en plakvrij.

Thanks
Groeten Jan
Hoi Jan,
Fijn dat de eerste tas nu niet meer plakt. De verstevigings stang heb ik eruit gehaald. Aan de binnenkant zit een klein gaatje waar deze met wat moeite doorheen kan.
Fijn dat de eerste tas nu niet meer plakt. De verstevigings stang heb ik eruit gehaald. Aan de binnenkant zit een klein gaatje waar deze met wat moeite doorheen kan.
Groeten
Jasper
Jasper