Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stroom probleem T4 california 1992
Re: Stroom probleem T4 california 1992
Is de meetshunt nog heel? https://t4-wiki.de/wiki/Widerstand_N162
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
-
Haaaaleleuja! Nooit van gehoord maar die is idd ook door midden! Thanx man!J vd Pal schreef: 02 mar 2023, 20:48 Is de meetshunt nog heel? https://t4-wiki.de/wiki/Widerstand_N162
-
Nu nog maar even bedenken waarom die eigenlijk stuk is...!J vd Pal schreef: 02 mar 2023, 20:48 Is de meetshunt nog heel? https://t4-wiki.de/wiki/Widerstand_N162
Graag gedaan! Hopelijk kan je nu de rest ook oplossen.haastrecht schreef: 03 mar 2023, 09:23Haaaaleleuja! Nooit van gehoord maar die is idd ook door midden! Thanx man!J vd Pal schreef: 02 mar 2023, 20:48 Is de meetshunt nog heel? https://t4-wiki.de/wiki/Widerstand_N162
Groeten
Jasper
Jasper
-
Even aanhaken op dit draadje: ik had dit ook afgelopen weekend!!
Bizarre symptomen, niks werkt meer op de batterij, walstroom doet het niet en alle zekeringen en kabels (leken) nog heel... Na het lezen van deze post eerst gecheckt of bij draaiende motor zaken wel weer werken: dat bleek het geval! Dus de meetshunt gecontroleerd en inderdaad, finaal doormidden.
De exacte reden voor de breuk weet ik (nog) niet. Ik heb 2 weken geleden wel de startaccu vervangen, misschien dat daar, voor of na het vervangen, is misgegaan bv bij de scheidingsrelais.
Tot nu toe werkt alles weer prima, toch weer fijn dat ik het mede door deze post heb kunnen fixen!
Ps: shout out naar HenkK, die me super bijstond met raad, er gingen 1000 mogelijkheden door mijn hoofd en hij hielp te constateren waar de problemen wel en niet konden zitten.
Aangehangen not een plaatje van hoe het er bij mij uitzag. De plek is wel de meest onergonomische in de hele bus!!
Bizarre symptomen, niks werkt meer op de batterij, walstroom doet het niet en alle zekeringen en kabels (leken) nog heel... Na het lezen van deze post eerst gecheckt of bij draaiende motor zaken wel weer werken: dat bleek het geval! Dus de meetshunt gecontroleerd en inderdaad, finaal doormidden.
De exacte reden voor de breuk weet ik (nog) niet. Ik heb 2 weken geleden wel de startaccu vervangen, misschien dat daar, voor of na het vervangen, is misgegaan bv bij de scheidingsrelais.
Tot nu toe werkt alles weer prima, toch weer fijn dat ik het mede door deze post heb kunnen fixen!
Ps: shout out naar HenkK, die me super bijstond met raad, er gingen 1000 mogelijkheden door mijn hoofd en hij hielp te constateren waar de problemen wel en niet konden zitten.
Aangehangen not een plaatje van hoe het er bij mij uitzag. De plek is wel de meest onergonomische in de hele bus!!
Dan heb je zeker nog nooit een lampje vervangen in de linker achterlampunit via de kledingkast

T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
-
Don't jinx it!Hanz schreef: 26 apr 2023, 15:43 Dan heb je zeker nog nooit een lampje vervangen in de linker achterlampunit via de kledingkast![]()
Of de waterpomp met slang vervangen die onderin de kledingkast in de watertank hangt.Hanz schreef: 26 apr 2023, 15:43 Dan heb je zeker nog nooit een lampje vervangen in de linker achterlampunit via de kledingkast![]()
Groeten
Jasper
Jasper