Besloten om de koppeling te laten vervangen nadat het druklager lek was gegaan, ondanks dat de bus verkocht gaat worden. Werd best een duur geintje omdat het toch 3 uur meer werk bleek dan gepland (bouten afgebroken, uitboren etcetera), maar uiteindelijk stond hij klaar om op te halen.
Ik naar de garage om de bus op te halen, start en rij naar huis.
En dan begint de ellende. Eenmaal thuis neergezet, start hij de volgende dag niet meer. Accu zit vol, startmotor krijgt stroom, maar hij lijkt vast te zitten. Met de garage de bus aangesleept en zij name hem weer mee. Dag erna belt de garage: 'de startmotor is kapot.' Heel vervelend natuurlijk, maar goed, vervang hem maar dan is dat ook weer voor elkaar. Dus ik twee dagen later weer de bus ophalen, start hem daar zonder problemen en rij naar huis. En wat gebeurt er? Thuis zet ik hem uit en exact hetzelfde gebeurt weer, hij wil met geen mogelijkheid starten. Niet met warme motor, niet met koude motor, niet met startkabels, hij doet NIKS...
Komende week komt de garage hem weer ophalen, maar mijn vraag is: heeft iemand dit weleens gehad, of weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Want ik ben bang dat de garage het ook niet direct weet.