Goedenavond iedereen
Bedankt voor jullie talrijke reacties!
Het klopt dat die syncro's stevig geprijsd zijn tegenwoordig. Een 4x4 spreekt me wel zeer hard aan. Ook lees ik her en der wel dat die mettertijd hun waarde ook nog wel gaan behouden gezien de schaarste.
Het is wel de bedoeling te gaan kamperen en er overal mee te kunnen komen.
Ik ben zelf naar de bus gaan kijken en op zich is de staat ervan wel ok, maar de onderkant is inderdaad niet zo heel goed.
de wagen heeft al een reisje ondergaan, duitsland, italie, belgie... overal al ingeschreven geweest.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ervaren T4 meningen gevraagd
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
De andere kant daarvan is dat onderdelen voor het syncro-systeem ook steeds moeilijker te vinden zijn. Voor de gewone T4 is het soms al flink zoeken naar onderdelen. Ook heel gangbare spullen zoals bijvoorbeeld een deurrubber voor de linker voordeur. Dit is origineel bijna niet meer nieuw te vinden.jonasvd schreef: 19 sep 2023, 19:27 Ook lees ik her en der wel dat die mettertijd hun waarde ook nog wel gaan behouden gezien de schaarste.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
Wegwezen..... Voor half geld kan je eraan wagen maar dan nog..... Tegenwoordig worden er ook al meer goede 2wd omgebouwd naar syncro omdat goede syncro's (of de juiste uitvoering) schaars zijn.jonasvd schreef: 19 sep 2023, 19:27
de wagen heeft al een reisje ondergaan, duitsland, italie, belgie... overal al ingeschreven geweest.
Groet, Ronald
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
Zo een ombouw kan/mag niet in Belgie ...SyncRoon schreef: 19 sep 2023, 20:13Wegwezen..... Voor half geld kan je eraan wagen maar dan nog..... Tegenwoordig worden er ook al meer goede 2wd omgebouwd naar syncro omdat goede syncro's (of de juiste uitvoering) schaars zijn.jonasvd schreef: 19 sep 2023, 19:27
de wagen heeft al een reisje ondergaan, duitsland, italie, belgie... overal al ingeschreven geweest.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
De T4 Syncro werd nooit geleverd met de 1.9td , wel met een 2.4d , 2.5tdi (102pk , een 130pk versie bestaat niet ) , en de 2.5ichv schreef: 18 sep 2023, 22:58 Ik vraag me af of de Syncro wijsneus überhaupt als 1,9 Td is geleverd. Het zou me niet verbazen dat je voor de Syncro alleen maar de (diesel) keuzes 102 en 130 pk had.
En de benzinemotor natuurlijk.
Met vriendelijke groet,
Charles
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
- Pascal-141
- Berichten: 10956
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
Wat betreft de commentaren over de bodem van deze Syncro : ik zie daar niks verkeerd mee . De foto's laten de bodem van een +20 jaar oude T4 zien , zoals waarschijnlijk 95% van de T4's er bij staan ,die nog rondrijden . Vele T4 rijders weten waarschijnlijk niet eens hoe de bodem van hun T4 er uit ziet . Ik heb er regelmatig bij mij op de brug staan die in een veel erbarmelijkere toestand zijn , en die er van buiten nog vrij goed uitzien .
En de prijs ? Tja , laat ons de realiteit onder ogen zien : een "gewone" (originele) California gaat al snel richting 25.000eur voor een jongere TDI . Doe daar de Syncro versie bij en dan kom je wel aan die 30.000eur . Een liefhebber zal dat er voor over hebben voor een toch wel zeldzaam geworden Syncro California .
En de prijs ? Tja , laat ons de realiteit onder ogen zien : een "gewone" (originele) California gaat al snel richting 25.000eur voor een jongere TDI . Doe daar de Syncro versie bij en dan kom je wel aan die 30.000eur . Een liefhebber zal dat er voor over hebben voor een toch wel zeldzaam geworden Syncro California .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Re: Ervaren T4 meningen gevraagd
Ik wil mijn Fischer wel verkopen voor 35.000 euro.


Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052