Wel, in het echt zit die sensor echt wel vele centimeters weg van die stoelsokkel. Geen probleem op dat vlak.
Maar je hebt me wel op een fout gewezen: ik had 'm aan de min-pool moeten hangen

Extract uit de handleiding van de Votronic:
Verwarmingsfunctie Super-B.Muug schreef: 06 dec 2023, 16:44 Nu lees ik dit: "Een ander nadeel van lithium camper accu’s is dat ze niet geschikt zijn voor vrieskou. Lithium accu’s kunnen wel ontladen worden bij temperaturen tot -10°C, maar ze kunnen alleen worden opgeladen bij temperaturen boven de 5°C. "
Dus als je in de winter met je camper wilt rijden (naar de winkel, naar je ouders, whatever), dan moet je die LFP-accu loskoppelen??? En ja, onze wagen staat altijd buiten, dus na een week is het binnen zo koud als buiten....
Bedoelde je deze: https://www.super-b.com/nl/producten/epsilon-12v90ah?de Viking schreef: 25 feb 2024, 18:29 bvddobb : met Super-B kun je dus ook winterkamperen.
Verwarmingsfunctie Super-B.
Het is algemeen bekend dat een accu minder goed presteert bij lage temperaturen. Door de slimme verwarmingsfunctie in de Super-B Epsilon kan deze accu dus bij nog extremere omstandigheden dan andere accu nog steeds optimaal presteren. Waar bij veel lithium accu's word aangeven dat laden onder de 0 graden niet gewenst is kan dit bij deze accu tot -30.