Wat is er opgevallen aan deze bus t.o.v. de T4. Hij is vooral veel stiller op snelheden boven de 100km/u. Tevens is het motortje ook een stuk zuiniger wat als positief ervaren kan worden…..

Wat is niet goed bevallen: ik durf hem echt wel als traag te beschrijven. Als je bijvoorbeeld 100km/u rijd en je wil versnellen moet ik even goed om me heen kijken dat ik niemand in de weg zit, dat zijn we niet gewend.
En het onderstel is helemaal een drama met windkracht 6 gisteren. Ding dweilt en je moet steeds bijsturen, voelt verre van koersvast. De T4 lag als een blok op de weg met de dikke stabilisatoren en de Sachs HD dempers.
De originele remmen zijn redelijk te noemen. Dit zijn de normale kleine dus niet de 17inch grote remmenset.
We gaan de bus dus eerst maar eens chippen dan zit dat voorlopig wel goed, grotere plannen komen later wel voor meer vermogen.
Onderstel plannen zijn H&R stabilisatoren, Powerflex verstelbare draagarmrubbers en een schroefset. Merk schroefset ben ik nog niet helemaal uit maar wel bijna.
Qua velgen in ieder geval besloten 20 inch.