Geruime maand geleden een mooie T5GP gekocht (voor ons budget;)).
Nu komen we tot het volgende; we willen een koelkast inbouwen en dit gaat een Cn comfort CR65 worden, welke perfect op de plek van onze 2 zitplaatsen in de bus past. Nu kwam ik dankzij een forumlid ter ontdekking dat je 2 zitplaatsen achterin nodig hebt of deze moet kunnen maken van de voorstoelen.
Nu wil ik hier of draaiplateau's onder maken, maar zie ik al in meerdere topics dat dit grijs gebied is en/of duur wordt om in te laten bouwen + keuren. Ik vind ze wel met TUV goedkeuring en certificaat voor een redelijke prijs, maar om te laten goedkeuren kost nog vaak eens 350,-. Totaal dan rond de 850 euro om een paar stoelen te laten draaien

Nu dacht ik; wat als we kant en klare stoelen kopen waar dit meganisme al in zit a la california stoelen, mag dit dan wel?
En/of hebben jullie tips voor de voorstoelen? Het draaibaar maken hiervan zorgt er wel voor dat we wat meer ruimte in de camper hebben ook al is het een t5 verlengde versie.
De bank zie je op de foto achter het bed staan, het bed creeeren we door een plank over de richels heen te plaatsen. Best een prima oplossing.