En weer een update..met dank aan Oscar's hulp op afstand, het signaal gemeten naar de injectoren, die was goed.
Inmiddels bij de garage bleken de injectoren niet open te gaan, rail van de motor gehaald. Na wat reiniger erop gaan 3 van de 5 open, toen besloten om nieuw te kopen.
Nieuwe injectoren uit Duitsland zijn binnen, deze week erin hopelijk.
Ik twijfel wel aan het ultrasoon reinigen van de injectoren, lijkt me sterk dat dat (goed) is gedaan, getest en ze helemaal niet opengaan.
VW T4 California Coach 1994
Benzine/LPG 2.5 ACU 81 Kw / 110 PK
Km-stand 250.000
Nog even de afmelding.. met 5 nieuwe injectoren, 'starten lopen'. Meteen een grotere LPG tank laten plaatsen (oude verroest) dus we kunnen weer lekker door.
Nogmaals bedankt voor de hulp van iedereen!
VW T4 California Coach 1994
Benzine/LPG 2.5 ACU 81 Kw / 110 PK
Km-stand 250.000
Wat voor lpg tank had je en heb je nu? Ik heb een bruto 55l ringtank, komt neer op max iets van 45 liter gas. Zou ook wel iets meer mee willen nemen, zonder dat het binnenruimte kost.
Ooit begonnen met 55, toen een 63 (sloop) en na lang zoeken voor tweedehands nu een nieuwe 76 liter.
Heb meteen de bevestigingspunten onder de campervloer tegen roest behandeld toen de oude eraf ging.
Heb de monteur wel gevraagd om de vlotter wat liefde te geven, dus kan 70 liter tanken :) Nu inmiddels in Spanje, in Belgie vol gegooid voor rond 60 cent per liter scheelt best veel geld. De 76 is de grootste die eronder mag in verband met afstand tot de weg heb ik begrepen.
VW T4 California Coach 1994
Benzine/LPG 2.5 ACU 81 Kw / 110 PK
Km-stand 250.000