hallo beste leden .ik heb mijn achter remblokken en schijven vervangen. tijdens het los halen van 1 van de grote bouten is de kop ervan aardig beschadigd. dat zijn die 2 grote bouten waar dop of sleutel 18 op past.mijn vraag is wat voor maat zijn die bouten ? ik zoek al een uur op internet maar kan niks over de maat vinden.
alvast hartelijke dank
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
achter remklauw welke maat bevestigingsbout ?
Re: achter remklauw welke maat bevestigingsbout ?
Jazeker die bedoelde ik.M14 x1.5 dus.heel erg bedankt.hoe komt u aan die onderdelen lijsten of tekeningen.via Google?
http://www.catcar.info/audivw/?lang=en& ... AgIA%3D%3D
zo zijn er meer online catalogus beschikbaar. vast wel ergens een topic over te vinden.
ik hoop dat je nu geen bout bij de gamma gaat lopen zoeken? Met dat nummer / beschrijving gewoon bij de dealer bestellen.
zo zijn er meer online catalogus beschikbaar. vast wel ergens een topic over te vinden.
ik hoop dat je nu geen bout bij de gamma gaat lopen zoeken? Met dat nummer / beschrijving gewoon bij de dealer bestellen.
Groet, Ronald
- Multivan Generation
- Contacteer:
Helemaal mee eens!SyncRoon schreef: 15 mei 2024, 12:40

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Voor je het weet bedenkt iemand dat een wielbout past.... niet dat ik dat gedaan heb, denk ik 

Groet, Ronald
Ga ik doen.nogmaals hartelijke dankSyncRoon schreef: 15 mei 2024, 12:40 http://www.catcar.info/audivw/?lang=en& ... AgIA%3D%3D