Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
La Bocanegra
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: La Bocanegra
@markv heb je een linkje voor mij van Aliexpress van dat lampje?
Zit nu op 180+ en 400Nm+
Wat vooral opvalt is de rust in de auto tijdens het leveren van prestaties. Nu blijft hij standaard boven de 1500 rpm, schakelt later op, heeft veel meer turbodruk (i.c.m. Wagner performance pro interkoeler), hier nu in de bergen gas geven en meteen oppakken en blijft gaan.
Voor diegenen die ooit het genoegen hebben gehad om met onze T4 te rijden, nu rijd deze vergelijkbaar..
De DSG bak werkt nu met iets hogere druk, schakelacties nu korter, bijna als in sportstand, en boterzacht. Niet meer 'zompig' gevoel maar alert en 'dedicated'.
Lijkt een andere auto geworden qua drive ability
Zit nu op 180+ en 400Nm+
Wat vooral opvalt is de rust in de auto tijdens het leveren van prestaties. Nu blijft hij standaard boven de 1500 rpm, schakelt later op, heeft veel meer turbodruk (i.c.m. Wagner performance pro interkoeler), hier nu in de bergen gas geven en meteen oppakken en blijft gaan.
Voor diegenen die ooit het genoegen hebben gehad om met onze T4 te rijden, nu rijd deze vergelijkbaar..
De DSG bak werkt nu met iets hogere druk, schakelacties nu korter, bijna als in sportstand, en boterzacht. Niet meer 'zompig' gevoel maar alert en 'dedicated'.
Lijkt een andere auto geworden qua drive ability
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Linkje per PB gestuurd.
Dat zijn mooie waarden, Peter! Worden bergpassen nog leuker
Dat zijn mooie waarden, Peter! Worden bergpassen nog leuker
- Jan anno NU
Ben je verhuist ?Multivan Generation schreef: ↑07 jun 2024, 17:33 @markv heb je een linkje voor mij van Aliexpress van dat lampje?
Zit nu op 180+ en 400Nm+
Zit de laatste tijd niet zo vaak op het forum.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Gewoon vakantie is ook een mogelijkheid, Jan?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
“Hier in de bergen” was ook al een aanwijzing
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
- Jan anno NU
" hier in de bergen " kwam op mij over als thuis , dus ik dacht : Huh bergen in Zeeland?
Maar geniet er lekker van.
Hou de weersberichten maar in de gaten , heb zo,n vermoeden dat je in Oostenrijk zit.
https://www.ad.nl/buitenland/alarm-om-z ... ~a9d1c1f7/
Afgelopen zaterdag de camper van Multivan Generation mogen bewonderen, ik had schijnbaar afgelopen zaterdag de primeur onder de Weetjewellers om de camper klaar te zien.
Dat had ik voordien even niet in de gaten..... (jullie zijn dan trouwens weer de eerste Weetjewellers die mij live hebben gezien... )
De camper ziet er echt vet uit Toen ik vrouwlief 's middags over jullie bus vertelde raakte ze nog enthousiaster om op termijn op een nieuwere versie over te stappen.
In vergelijk is ons T4-tje overigens maar een kort propje ....
Leuk jullie ontmoet te hebben en bedankt voor service en de kritische blik!
Dat had ik voordien even niet in de gaten..... (jullie zijn dan trouwens weer de eerste Weetjewellers die mij live hebben gezien... )
De camper ziet er echt vet uit Toen ik vrouwlief 's middags over jullie bus vertelde raakte ze nog enthousiaster om op termijn op een nieuwere versie over te stappen.
In vergelijk is ons T4-tje overigens maar een kort propje ....
Leuk jullie ontmoet te hebben en bedankt voor service en de kritische blik!
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dank je wel voor de complimenten.
En jullie zijn welkom om er eens een keer in te komen rijden. Zo ver is het immers ook niet..
En jullie zijn welkom om er eens een keer in te komen rijden. Zo ver is het immers ook niet..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Net voor de vakantie nog even dit gemaakt.
https://www.immers.info/5Meter-NEON-LED ... 0watt-IP65
mooi spul en traploos dimbaar..
https://www.immers.info/5Meter-NEON-LED ... 0watt-IP65
mooi spul en traploos dimbaar..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Omdat wij veel sporten is het wel handig om overzicht te hebben.
We hebben dus Euroboxen met klep van Auer gekocht.
Perfect stapelbaar
We hebben dus Euroboxen met klep van Auer gekocht.
Perfect stapelbaar
Fijne boxen van Auer. Die gebruik ik ook al jaren. Peter, ik ben op zoek naar een vervangend draaiplateau nu de mijne ontzet is bij de aanrijding. Jij hebt die van Exploria. Is dat er een op de standaard console of met eigen console? Er is weinig info van te vinden. Andere waar ik aan denk is die van Aguti.
Groet, Ronald
Wanneer het zo ver komt om de volgende stap te maken, dan zijn we zeker geïnteresseerd om nog een keer samen te komen spiekenMultivan Generation schreef: ↑08 jul 2024, 15:05 Dank je wel voor de complimenten.
Misschien dat ik sowieso nog wel eens contact zoek voor wat technisch advies of ondersteuning, als je het niet erg vind?
Soms is live bij de bus staan allemaal net wat wat makkelijker praten dan via een forum..
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Exploria is met gebruik van je eigen console.
Hij valt er als het ware overheen.