He Geert,
Wij verwarmen helemaal niet dus dat is wel eens een extra extra dekentje en ik had ook geen kacheltje mee
Elektrisch zou m'n accu niet kunnen trekken. Maar Noorwegen was het half juli tot eind augustus best goed weer.
We waren in de Rondane boven Lillehammer en daar was het half juli ook 's nachts maar 3 graden maar overdag gelukkig vaak 20.
45 Dagen weg geweest, 1 week op de camping met de BSA rally bij Oslo maar verder maar 2x op een camping gestaan voor een warme douche maar verder altijd vrij gekampeerd.
En dat kon ook overal, op de mooiste plekjes bij meren, beekjes, in het bos en vaak helemaal alleen, bijzonder.
De 80 ltr koelkast draaid wel op het zonnepaneel en we hebben een pomp douche en die werkt prima maar wel koud water.
Was 50 je geleden dat ik in Noorwegen rondgereden heb maar wat een bijzonder mooi land, rust ruimte en natuur.
Overal nette openbare toiletten dus die camping hebben wij niet nodig.
En wij trekken iedere dag weer even verder dus heel zuid Noorwegen door geweest van Lillehammer naar Trondheim en dan zigzaggend weer naar beneden, 7000 km gereden! en heel veel gezien.
Zo veel mogelijk op kleine wegen dus die grote campers komen we daar niet tegen en die staan zag ik vaak op de campings.
In Denemarken stond de teller van de T5 Transporter op 300.000 km en nog altijd nagenoeg geen olie verbruik, geweldige 1.9 diesel!
Noorwegen durf ik gerust een van de mooiste landen te noemen.
Maar iedereen rijd daar nu bijna elektrisch en nog geen beperkingen voor onze oude diesel.
.