Hoi,
Ik vroeg me af of het probleem(pje) dat ik ervaar bij iemand anders bekend is. Sinds een tijdje gaat de Ledstrip onder het keuken aanrechtblad in mijn California Ocean T6.1 niet geheel meer uit. Het is over het algemeen niet storend, maar s'nachts blijft het licht zichtbaar en het zal (weliswaar langzaam) accuduur verkorten.
Mocht er iemand zijn die dit probleem heeft of heeft gehad en een oplossing weet dan verneem ik dat graag!
Maarten
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Probleem Keuken Led strip (California Ocean T6.1)
Re: Probleem Keuken Led strip (California Ocean T6.1)
Mijn kinderen hebben ledstrips op hun kamer (Action) die hebben daar ook last van, schijnt door lekstroom te komenmaartsurf schreef: 02 okt 2024, 09:06 Hoi,
Ik vroeg me af of het probleem(pje) dat ik ervaar bij iemand anders bekend is. Sinds een tijdje gaat de Ledstrip onder het keuken aanrechtblad in mijn California Ocean T6.1 niet geheel meer uit. Het is over het algemeen niet storend, maar s'nachts blijft het licht zichtbaar en het zal (weliswaar langzaam) accuduur verkorten.
Mocht er iemand zijn die dit probleem heeft of heeft gehad en een oplossing weet dan verneem ik dat graag!
Maarten
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Volkswagen T6 Wally-van, 2025.
Volkswagen T6 Wally-van, 2025.
Hallo Maarten, ik ervaar het zelfde.
Ben er nog niet veel verder in gedoken. Las ergens iets over verkeerde bedrading en dat deze lefstrip stroom krijgt van de verschillende stroom groepen. Want schakelt ook met de instap verlichting. Mij is het niet helemaal duidelijk. Misschien dat er iemand meer van weet.
Ben er nog niet veel verder in gedoken. Las ergens iets over verkeerde bedrading en dat deze lefstrip stroom krijgt van de verschillende stroom groepen. Want schakelt ook met de instap verlichting. Mij is het niet helemaal duidelijk. Misschien dat er iemand meer van weet.
https://www.ledshop-groenovatie.com/blo ... -verhelpen
Hierin staat ook het één en ander.
Er kunnen dus veel redenen zijn.
Hierin staat ook het één en ander.
Er kunnen dus veel redenen zijn.
-
Dan is vaak je module niet goed meer. Zit als het goed in je D styl verwerkt.( kom je niet makkelijk bij)