Hoi iedereen!
Stomme vraag hoor, maar hoe doe je de bus op slot voor wanneer je rijdt? Het werkt niet met die “dopjes” op de deur, dan gaat er maar 1 deur vast en blijft al de rest gewoon los.
Het is een T6 lichte vracht.
Groetjes!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Anti-carjack?
Re: Anti-carjack?
Ja kan het ook in laten stellen dat hij automatisch op slot gaat als je gaat rijden.
Even langs de garage gaan, of langs iemand die dat met vagcom kan doen voor je.
Even langs de garage gaan, of langs iemand die dat met vagcom kan doen voor je.
Kan dat niet gewoon met het knopje van de centrale deurvergrendeling op je sleutel?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- krekwakwol
Heb je geen extra schakelaar op je deur hiervoor?
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ik heb geen schakelaar op deur, dat had handig geweest. 
Als ik het met sleutel zou doen, gaat het alarm dan niet af? Er zit een alarm in zowel de cabine als de laadruimte; maar wel een andere “klasse”.
Ik denk dat ik dus best iemand zoek die het eventueel kan coderen? Heeft geeft me toch een veiliger gevoel…
Als ik het met sleutel zou doen, gaat het alarm dan niet af? Er zit een alarm in zowel de cabine als de laadruimte; maar wel een andere “klasse”.
Ik denk dat ik dus best iemand zoek die het eventueel kan coderen? Heeft geeft me toch een veiliger gevoel…
Dat is in de praktijk wel het handigst. Zo heb ik het ook op mijn andere auto en het voordeel is dat hij dan ook weer vanzelf van slot gaat als je de sleutel uit het contact haalt.Tess schreef: 11 okt 2024, 11:26 Ik denk dat ik dus best iemand zoek die het eventueel kan coderen? Heeft geeft me toch een veiliger gevoel…
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Dankjewel voor de info! Klinkt perfect. Nu eentje zoeken in de buurt.Hanz schreef: 11 okt 2024, 11:31Dat is in de praktijk wel het handigst. Zo heb ik het ook op mijn andere auto en het voordeel is dat hij dan ook weer vanzelf van slot gaat als je de sleutel uit het contact haalt.Tess schreef: 11 okt 2024, 11:26 Ik denk dat ik dus best iemand zoek die het eventueel kan coderen? Heeft geeft me toch een veiliger gevoel…