Superleuke plek! In september j.l. geweest een aanraderkrekwakwol schreef: ↑29 sep 2023, 11:42 Op chateaucamping Marraycourd in Marcigny aan de Loire
Een heerlijke plek om tot rust te komen aan de rand van een dorp met nog veel voorzieningen, het zijn vrienden van ons dus ook een klein beetje promotie.
20230929_113200.jpg
20230924_174548.jpg
20230929_113309.jpg
Foto 3 staat ons busje (met tent) bij op.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Mooie vakantie kiekjes met je bus er op?
Re: Mooie vakantie kiekjes met je bus er op?
- krekwakwol
Inderdaad een prachtige plek, voor ons altijd een beetje thuiskomen.
Wij zijn in September ook nog geweest en ik heb de hele muur van de Orangerie kaal gesnoeid, omdat de klimop de hele gevel en kozijnen verwoesten
Wij zijn in September ook nog geweest en ik heb de hele muur van de Orangerie kaal gesnoeid, omdat de klimop de hele gevel en kozijnen verwoesten
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
De campingbaas is er ondersteboven van zie ik
Wel leuk om zo’n klusje op vrijwillige basis te kunnen doen als je de camping een warm hart toedraagt.
Wel leuk om zo’n klusje op vrijwillige basis te kunnen doen als je de camping een warm hart toedraagt.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Beetje off topic, maar inmiddels zit er weer een strakke klep achterop de bus!
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Dat ziet weer mooi strak uit, alsof er niets gebeurd is. Ik had laatst ook een vervelende kreukel in de achterklep omdat ik met de fietsendrager tegen een muurtje was aangereden (Votex fietsendrager had geen enkele schade, goed ding!). Er zat al een kras op mijn achterklep van iemand die op de veerboot daar met een gesp van een tas langs was geschraapt en er zat roest bij de nummerplaatverlichting. Nu alles weer hersteld en een strakke vers gespoten klep. Geeft wel een goed gevoel toch?
En nu maar weer snel mooie bestemmingen bezoeken om nieuwe stickers te verzamelen.
En nu maar weer snel mooie bestemmingen bezoeken om nieuwe stickers te verzamelen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV