Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Onbekend wieltje.
Onbekend wieltje.
Onder de slaapbank heb ik een wieltje ontdekt dat niets lijkt te raken. Kan iemand vertellen wat de functie van dit wieltje is. Aan beide kanten van de bank zitten bevestigingen, maar alleen aan 1 kant zo'n wieltje.
T4 Syncro is my game
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Onbekend wieltje.
Is een geleidings wieltje voor als je de bank verder naar voren schuift, dat hij niet naar voor toe wegzakt en zich 'ingraaft' in de vloer.
Dat wieltje houdt je bank dus horizontaler.
Je zou er eentje links en eentje rechts moeten hebben.
Groeten Peter
Dat wieltje houdt je bank dus horizontaler.
Je zou er eentje links en eentje rechts moeten hebben.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Je ziet ook dat de sleuf waarin ze bevestigd zijn schuin loopt. Hierdoor kan je ze enigszins in hoogte verstellen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Bedankt voor de reacties.
Het wieltje raakt niets, zweeft zo'n 2 cm? (zou ik kunnen opmeten) boven de grond. Ook wanneer ik het zou laten zakken naar de laagste positie van het sleufje, raakt het nog niet de grond.
Het wieltje raakt niets, zweeft zo'n 2 cm? (zou ik kunnen opmeten) boven de grond. Ook wanneer ik het zou laten zakken naar de laagste positie van het sleufje, raakt het nog niet de grond.
T4 Syncro is my game
Ook niet als de bank helemaal naar voren is getrokken en belast wordt?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
heb aan het achterste uiteinde van de rails waar de bedbank in zit (multivan 93) twee flippertjes en als ik die ingedrukt houd, dan kan ik de bank uit de rails schuiven. Dan duw ik de bank dus naar voren waarna ik hem uit de bus kan tillen.
Ik heb het niet gechecked, maar neem aan wanneer je dat doet de wieltjes wel de grond raken. En de rails dus niet de vloer beschadigd.
Ik heb het niet gechecked, maar neem aan wanneer je dat doet de wieltjes wel de grond raken. En de rails dus niet de vloer beschadigd.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat klopt voor de voorzijde
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dat zou een heel goede verklaring kunnen zijn. Dus de bank is er eenvoudig uit te rollen en dan de rails los te schroeven..? Dat gaat in de toekomst veel gedoe schelen wanneer ik de vloer ga vervangen.MarsT4 schreef: ↑29 okt 2024, 14:05 heb aan het achterste uiteinde van de rails waar de bedbank in zit (multivan 93) twee flippertjes en als ik die ingedrukt houd, dan kan ik de bank uit de rails schuiven. Dan duw ik de bank dus naar voren waarna ik hem uit de bus kan tillen.
Betekent wel, mijn bank is mank (mist een wieltje..)
T4 Syncro is my game