Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Schakelaar raam bestuurders kant
-
Schakelaar raam bestuurders kant
Hoi hoi
Een vraagje kheb gemerkt dat mijn raam aan de bestuurders kant niet meer automatisch omhoog gaat als ik het wil omhoog wil doen,kmoet het schakelaartje vast houden nu.de passagiers kant werkt nog wel.normaal kan ik het ook met mijn sleutel van de auto dicht doen maar die werkt ook niet meer.kheb het weekend ervoor wel mijn battery eruit gehaald ,zou dat er mee kunnen te maken hebben.of is de schakelaar stuk of moet ik het verder zoeken.
Grtz
Een vraagje kheb gemerkt dat mijn raam aan de bestuurders kant niet meer automatisch omhoog gaat als ik het wil omhoog wil doen,kmoet het schakelaartje vast houden nu.de passagiers kant werkt nog wel.normaal kan ik het ook met mijn sleutel van de auto dicht doen maar die werkt ook niet meer.kheb het weekend ervoor wel mijn battery eruit gehaald ,zou dat er mee kunnen te maken hebben.of is de schakelaar stuk of moet ik het verder zoeken.
Grtz
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Schakelaar raam bestuurders kant
Dat heeft er zeker mee te maken.Caravelle2019 schreef: 16 jan 2025, 10:27 kheb het weekend ervoor wel mijn battery eruit gehaald ,zou dat er mee kunnen te maken hebben.of is de schakelaar stuk of moet ik het verder zoeken.
Grtz
Ga naar je auto en zet het contact aan.
Vervolgens de raamschakelaar voor bestuurdersportier helemaal naar beneden doen(schakelaar vasthouden_
Dan helemaal naar boven(schakelaar vasthouden)
en boven aangekomen nog een klikje naar boven doen.
Schakelaar los laten.
Hetzelfde doe je dat voor de bijrijdersruit.
Hierna is het comfortsysteem voor de ruiten weer geactiveerd/ingeleerd bij het deurstuurapparaat.
Succes
Laat je even weten of het gelukt is?
Met vriendelijke groet
Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
-
Hoi hoi
Kheb juist uw handleiding gevolgt en het werkt terug.
Dank u wel voor de technische bijstand.
Groetjes koen
Kheb juist uw handleiding gevolgt en het werkt terug.
Dank u wel voor de technische bijstand.
Groetjes koen
- Multivan Generation
- Contacteer:

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Fantastische tip bespaart mij een rit naar de dealer!
Thx a million
Thx a million
Multivan Generation schreef: 16 jan 2025, 16:35Dat heeft er zeker mee te maken.Caravelle2019 schreef: 16 jan 2025, 10:27 kheb het weekend ervoor wel mijn battery eruit gehaald ,zou dat er mee kunnen te maken hebben.of is de schakelaar stuk of moet ik het verder zoeken.
Grtz
Ga naar je auto en zet het contact aan.
Vervolgens de raamschakelaar voor bestuurdersportier helemaal naar beneden doen(schakelaar vasthouden_
Dan helemaal naar boven(schakelaar vasthouden)
en boven aangekomen nog een klikje naar boven doen.
Schakelaar los laten.
Hetzelfde doe je dat voor de bijrijdersruit.
Hierna is het comfortsysteem voor de ruiten weer geactiveerd/ingeleerd bij het deurstuurapparaat.
Succes
Laat je even weten of het gelukt is?
Met vriendelijke groet
Peter
- Multivan Generation
- Contacteer:
m_cruiser schreef: 17 jan 2025, 07:46 Fantastische tip bespaart mij een rit naar de dealer!
Thx a million

Zojuist ook de ramen weer ingeleerd zo bij mijn T5. Goede tip. Rollen weer van eerste klik vol op en neer.
Groet, Ronald
- Multivan Generation
- Contacteer:
SyncRoon schreef: 17 jan 2025, 13:51 Zojuist ook de ramen weer ingeleerd zo bij mijn T5. Goede tip. Rollen weer van eerste klik vol op en neer.