Maar nu wanneer mijn tank half leeg is krijgt ie' steeds meer moeite met starten. Dit is alleen met koude motor (met warme motor start ie' meteen) en soms moet ik dan gas bijgeven om 'm uberhaupt te kunnen starten. De gloeibougies en brandstoffilter zijn nieuw, er is zelfs een brandstof terugslagklepje in gezet tussen de filter en motor om de brandstofdruk op peil te houden, en de accu heb ik doorgemeten en die is goed.
Ook heb ik dan in mijn eerste versnelling weinig power en begint de motor te schudden als ik de koppeling te hoog laat opkomen zonder voldoende gas bij te geven. Mijn verdenking gaat uit naar de verstuivers(?), er staat 210k op de teller en hier is nooit iets aan gedaan. (ook ben ik bang dat de koppeling wel aan vervanging toe is met deze km stand en aangezien deze heel hoog zit, maar dat is weer een ander verhaal...)

Ik hoor graag wat jullie denken bij deze mankementen, voordat ik halsoverkop mijn verstuivers laat reviseren wat toch een duur grapje is :( Wat zou het nog meer kunnen zijn? (brandstofpomp of misschien timing?)
Groetjes,
Giovanni
VW T4 2.5 TDI
Bouwjaar 2000
210.000 km