Hoi,
Bestaat we ook een verklikker voor onze T4 California uit 1994?
We laten te vaak onze lichten overdag aanstaan..
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Licht aan verklikker voor bus uit 1994
- Pieterdientje1994
Re: Licht aan verklikker voor bus uit 1994
Ja hoor.
Je hebt universele verklikkers. Je sluit 1 draadje aan op de verlichtingaansturing en de andere gaat op het schakelaartje van de deur. Deur open en licht nog aan??? Gaat het apparaatje piepen.
Je hebt universele verklikkers. Je sluit 1 draadje aan op de verlichtingaansturing en de andere gaat op het schakelaartje van de deur. Deur open en licht nog aan??? Gaat het apparaatje piepen.
http://www.voorallesmetwielen.nl/auto/l ... -volt.html
Ik heb deze. Werkt top!
Let op... prijzen variëren nogal. Je betaald soms meer dan 10euro voor exact dezelfde
Ik heb hem zo aangesloten dat hij gaat piepen zodra m'n contact uit is en het licht nog aan. Mocht je tzt zover zijn kan ik wel een foto/beschrijving maken. Is 5minuten installatie tijd
Ik heb deze. Werkt top!
Let op... prijzen variëren nogal. Je betaald soms meer dan 10euro voor exact dezelfde

Ik heb hem zo aangesloten dat hij gaat piepen zodra m'n contact uit is en het licht nog aan. Mocht je tzt zover zijn kan ik wel een foto/beschrijving maken. Is 5minuten installatie tijd

Ik heb er nog één liggen nieuw in doos indien belangstelling PM me maar..
Life's What You Make it...
- Pieterdientje1994
Bedankt voor je informatie!Timy schreef: 20 mar 2025, 06:28 http://www.voorallesmetwielen.nl/auto/l ... -volt.html
Ik heb deze. Werkt top!
Ik heb hem zo aangesloten dat hij gaat piepen zodra m'n contact uit is en het licht nog aan. Mocht je tzt zover zijn kan ik wel een foto/beschrijving maken. Is 5minuten installatie tijd![]()
Deze ga ik zeker bestellen