Hallo allemaal.
Om samen met mijn vrouw weekendjes erop uit te kunnen (met natuurlijk onze twee King Charles Cavalier kruisinkjes) de Mercedes Benz Vito Brabus DC te koop gezet en een T5 Multivan Camper aangeschaft.
Multivan met 7 zitplaatsen, dus ook ideaal om met meerdere volwassenen comfortabel te kunnen reizen.
Vandaag de APK erop gekregen. En de mij te extreme verlagingsset vervangen door vrij hoge veren en dempers. Genoeg bodemspeling nu!
Ik zal gaan uitzoeken hoe ik op dit forum foto's kan plaatsen, dan kan ik mooie foto's van voor en na posten.
Goede groet,
Jamaro
Voor:
Na:
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Van MB Vito DC naar T5 Multivan Camper
Van MB Vito DC naar T5 Multivan Camper
T5 Multivan Camper uut Grunn
- krekwakwol
Re: Van MB Vito DC naar T5 Multivan Camper
Hallo Jamaro, welkom op WjW.
Mooie bus en iets hoger op de wielen heb je ook meer grondspeling.
Hoe je foto's kunt plaatsen staat hier,viewtopic.php?t=65303
je kan maar 3 tegelijk plaatsen, mocht je meer willen plaatsen, kun je reageren op je eigen bericht en nog weer 3 foto's plaatsen.
Maar ik zie al een paar foto's, dus waarschijnlijk weet je het al.
Wil je nog ombouwen tot camper dan kun je een topic plaatsen in T5 Camper, voor andere grotere aanpassingen is T5 Projecten de juiste rubriek.
Mooie bus en iets hoger op de wielen heb je ook meer grondspeling.
Hoe je foto's kunt plaatsen staat hier,viewtopic.php?t=65303
je kan maar 3 tegelijk plaatsen, mocht je meer willen plaatsen, kun je reageren op je eigen bericht en nog weer 3 foto's plaatsen.
Maar ik zie al een paar foto's, dus waarschijnlijk weet je het al.
Wil je nog ombouwen tot camper dan kun je een topic plaatsen in T5 Camper, voor andere grotere aanpassingen is T5 Projecten de juiste rubriek.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Foto's plaatsen is inmiddels gelukt! Bedankt ook voor jouw tip.
Heb ook een topic gestart in projecten, ik mag graag wijzigingen aanbrengen. Soms subtiel zoals vandaag, chrome knippers in de koplampen voor een nog frissere uitstraling. Soms wat ingrijpender, ook daar deins ik niet voor terug.
Ik bouw zelf wel cruisecontrols in in verschillende vw's (ook al een keer in een T5 die ik destijds reed). Zelf in het bezit van een legale Vagcom, dus kan ze ook zelf activeren / inleren.
Heb ook een topic gestart in projecten, ik mag graag wijzigingen aanbrengen. Soms subtiel zoals vandaag, chrome knippers in de koplampen voor een nog frissere uitstraling. Soms wat ingrijpender, ook daar deins ik niet voor terug.
Ik bouw zelf wel cruisecontrols in in verschillende vw's (ook al een keer in een T5 die ik destijds reed). Zelf in het bezit van een legale Vagcom, dus kan ze ook zelf activeren / inleren.
T5 Multivan Camper uut Grunn
Welkom op het forum. Echt mooie kleur zeg. Dit was onze eerste keus maar we konden geen geschikte vinden helaas. 

Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA)