Hoihoi,
Ik heb in 2008 in mijn Freestyle de originele Brandrup hoezen geplaatst om de vrijwel nieuwe bekleding te beschermen. Gisteren heb ik deze losgehaald en zag tot mijn verbazing dat er een oranje plakkerige verpulverde laag van de hoezen achterbleef op de bekleding.
Beetje jammer om de originele bekleding te beschermen en vervolgens nog smeriger wordt dan zonder hoezen...
Iemand zoiets al eens meegemaakt? Hoe is dit te verwijderen?
Bedankt, Peter
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stoelhoezen geven af
Re: Stoelhoezen geven af
Het schuim in de hoes is verkruimeld, dat gebeurt helaas, hebben wij ook gehad.
De hoezen kunnen in de was op 30 graden. De bekleding van de stoelen kan je met een bekleding reinigingsmiddel weer schoonmaken.
De hoezen kunnen in de was op 30 graden. De bekleding van de stoelen kan je met een bekleding reinigingsmiddel weer schoonmaken.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
Krijg je dan ook die kleverige laag weg?J vd Pal schreef: 12 apr 2025, 10:43 Het schuim in de hoes is verkruimeld, dat gebeurt helaas, hebben wij ook gehad.
Dat is bij ons prima gelukt. Bij de automaterialen winkel bekledingsreiniger gekocht en met wat geduld en poetsen was het allemaal weg.
Groeten
Jasper
Jasper
- Multivan Generation
- Contacteer:
Of anders met een extractor..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ok. Ik ga kijken of ik het aandurf. Of dat ik het laat aan de nwe eigenaar. Dank voor de tips.J vd Pal schreef: 12 apr 2025, 12:55 Dat is bij ons prima gelukt. Bij de automaterialen winkel bekledingsreiniger gekocht en met wat geduld en poetsen was het allemaal weg.
Mvg. Peter