Hoi Allemaal,
Mijn T5 2.5 uit 2007 heeft het bekende startprobleem. Inmiddels diverse filmpjes bekeken en ik ben er wel over uit dat het plaatsen van de PDE brug het kan oplossen. Mijn eigen garagehouder heeft hier geen ervaring mee en wil dit eigenlijk niet doen.
Hebben jullie tips voor garages die dit wel kunnen/willen doen? Een idee van het kostenplaatje?
Ik woon in Heteren bij Arnhem, dus hier in de regio zou top zijn maar iets verder rijden is voor mij ook geen probleem.
Alvast bedankt voor de reacties!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Gezocht garage die PDE brug kan plaatsen ivm startprobleem T5 2.5
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Gezocht garage die PDE brug kan plaatsen ivm startprobleem T5 2.5
JB Autoservice in Dieverbrug al aan gedacht?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Nee, die ken ik niet. Is ook niet echt in de buurt. Maar als die inderdaad hier ervaring mee hebben is dat wat mij betreft zeker een optie.
Dankje voor je reactie.
Rij je er niet te lang mee door? Je hebt door de slechte afdichting van de verstuivers in de cilinderkop een behoorlijk risico dat er diesel in het carter komt met als gevolg verdunning van de olie en dus slechte smering. Voor je het weet gaat je turbo eraan, je nokkenas, etc. Houd dus je oliepeil in de gaten. Als het stijgt is het mis..
T4 tdi AXL syncro camper 2003, >640.000km
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986
T5 tdi AXE multivan camper 2004, >450.000km
Citroen CX turbo2 1986