In mijn onlangs aangeschafte T5 California werkt de stuurwielbediening niet goed: aan de rechterkant van het stuur werkt het totdat ik het menu bedien op de ruitenwisserpook, dan werkt de rechter stuurbediening ineens niet meer. Aan de linkerkant werkt het wel maar de ‘telefoonknop’ opent het bluetooth menu op de radio. De radio is niet meer origineel zag ik, er zit een Junsun V1SPRO Android radio in. De stuurwielbediening laat zich niet programmeren via deze radio. De indicatie voor deuren open, toerental, temperatuur, accuspanning etc. laat de radio wél zien. De canbus setting schijnt dus wel goed te zijn. Ik heb nog een paar andere canbustypes geprobeerd maar dat mocht niet baten.
De Canbus module die er in zit is deze: "Raise can bus decoder P/N G-RZ-VW58 2210 For all VW, Skoda, Seat Cars"
Ik heb wel gezien dat er twee draden uit de radio komen met key1 en key2 maar ik dacht dat dit optioneel zou zijn voor andere types auto's, of moet ik daar toch 'iets' mee aan doen?
Heeft iemand een idee waar ik dit moet gaan zoeken? Ik had al begrepen dat de stuurbedieningsinterface een andere is dan de canbus:
maar ik ben al dagenlang aan het zoeken en kom er niet uit.bvddobb schreef:De CAN-businterface is een andere dan de stuurbedieningsinterface, naar wij begrepen hebben.