Hallo dan, mijn eerste reactie hier.
Na een half jaar genieten van mijn nieuwe T5 174pk4mLWB is bij mij vandaag het noodlot toegeslagen.
Een 'kapotte waterpomp' met slechts 13.000km. op de teller.
Ik kreeg gister op weg naar huis 'STOP' signaal op dashboard, met aanvullende mededeling in de trand van 'haubtleitung nachsehen, kuhlwasser prufen'. (dat lust ik niet dus...)
Dichts bijzijnde VW-dealer opgezocht en bij Hegeman in Molenhoek uitgekomen en gevraagd of zij even willen kijken. Die konden op dat moment niks vinden, melding was weg, en computer gaf geen uitsluitsel.
De bus reed verder goed

dus; tabee maar weer.
Vanmiddag zelfde laken een pak. Op terugweg naar huis 'STOP' op het dashboard met dezelfde aanvullende tekst als gisteren.

Zelfde route naar de dealer, daar aangekomen de bus laten draaien, monteur gehaald,

zodat ie de dashboard gelijk kon aflezen.
1 minuut later,

volgende mededeling; 'de bus blijft hier', u kunt er niet meer verder rijden, waterpomp kapot, kan wel even duren.
Dealer een Caddy voor mij geregeld, en hier zit ik nu sip te kijken thuis achter de computer...
Hebben jullie voor mij nog tips of mededelingen waar ik iets aan heb, inzake het vervolg van dit verhaal.
Ik houd jullie op de hoogte, over het verdere verloop, gezien het feit dat dit een redelijk actueel onderwerp is op jullie site.
groenten Richard