Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
asbak en bekerhouder
asbak en bekerhouder
Bij mijn aflevering van mijn T5 bleek dat er geen asbak/bekerhouder in te zitten.
Ook in de dubbelcabine zit geen asbak.
Zijn deze makkelijk te vervangen ?
Ook in de dubbelcabine zit geen asbak.
Zijn deze makkelijk te vervangen ?
Re: asbak en bekerhouder
Ook Volkswagen doet mee aan het anti-rook beleid.
Voor de rokers onder ons: het is een echte meeruitvoering en heet "rokersuitvoering". Als je dat niet mee bestelt bij een nieuwe auto, dan zit er geen asbak en geen aansteker in de auto.
Voor de rokers onder ons: het is een echte meeruitvoering en heet "rokersuitvoering". Als je dat niet mee bestelt bij een nieuwe auto, dan zit er geen asbak en geen aansteker in de auto.
Dat noem ik nu eens een zinvolle besparing
jammer genoeg is de "niet rokers" uitvoering niet goedkoper
grts Danny

grts Danny

Er komt een dag, dat wanneer je je motorkap opendoet, dat er een trapstel inzit.
Zo langzamerhand word alles weg bezuinigd, beginnende met speaker / ruitenwissers (goedkope uitvoering) / isolatie plaat onder de motor etc.etc.
Zo langzamerhand word alles weg bezuinigd, beginnende met speaker / ruitenwissers (goedkope uitvoering) / isolatie plaat onder de motor etc.etc.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Ja, als ik weer een nieuwe ( lees een andere ) ga kopen wordt het een 2de hands T4 "ALS" het een Volkswagen wordt. Hoe langer de productielijn loopt hoe meer onderdelen op zijn, het lijkt wel of de productie op z'n eind loopt. Zitten er nog bekerhouders in, of is dit al gereduceerd naar 1 flessenhoudertje. De sigarettenaansteker schijnt ook al niet meer bij de asbak in het laatje te zitten.
@ painter, je vergeet de afdekplaat boven de pedalen, of zijn ze op??
@ painter, je vergeet de afdekplaat boven de pedalen, of zijn ze op??
De groewten uut Sommersdiek
-
Rokerspakket nu € 20,- excl. btw en bpm..
1. T5 besteld in november 2007 geen kosten voor rokerspakket!!!
2. T5 besteld in februari 2008 wel kosten voor rokerspakket (onzin)!!!
1. T5 besteld in november 2007 geen kosten voor rokerspakket!!!
2. T5 besteld in februari 2008 wel kosten voor rokerspakket (onzin)!!!
Zou het mogelijk zijn om een niet rokersuitvoering om te bouwen naar een rokersuitvoering? Wij missen de 2e bekerhouder nogal....of moeten we met z'n allen uit hetzelde blikje/flesje lurken....
Wij balen er ook van, zo'n auto met maar een 1 bekerhouder
Ok, we zijn echte niet-rokers maar in de T4 gebruikten we de nooitegebruikte asbak als card-houder.
Belachelijk van VW om wel te denken aan een wel/niet rokers uitvoering, maar niet aan voldoende bekerhouders.
groeten,
Luuk

Wij balen er ook van, zo'n auto met maar een 1 bekerhouder

Ok, we zijn echte niet-rokers maar in de T4 gebruikten we de nooitegebruikte asbak als card-houder.
Belachelijk van VW om wel te denken aan een wel/niet rokers uitvoering, maar niet aan voldoende bekerhouders.

groeten,
Luuk

ik ga het proberen.
Heb zojuist een asbak gekocht met 2 bekerhouders.
Er moet volgens mij het een en ander aangepast worden
succes lexy,
denk dat er met mij velen geintresseerd zijn....
mvg mike
denk dat er met mij velen geintresseerd zijn....
mvg mike
T5 130 pk automaat dc, leren bekleding, plus pakket, opties pakket, mistlampen,20'' lm, enz enz.... 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik snap VW hier niet!!!
Heel veel mensen rijden toch tegenwoordig met een navigatiesysteem op de ruit gemonteerd,
waar moeten die de voeding dan weg halen?
Die asbak kan ik me nog voorstellen,
maar dat 12 Volts stopkontakt laten vervallen vindt ik pure kolder.
Anti-rook beleid ondersteunen prima,
maar de asbak kun je ook gebruiken om snoeppapiertjes in te doen he
En extra geld vragen voor een optie die eerst standaard was????
Dus VW

Heel veel mensen rijden toch tegenwoordig met een navigatiesysteem op de ruit gemonteerd,
waar moeten die de voeding dan weg halen?
Die asbak kan ik me nog voorstellen,
maar dat 12 Volts stopkontakt laten vervallen vindt ik pure kolder.
Anti-rook beleid ondersteunen prima,
maar de asbak kun je ook gebruiken om snoeppapiertjes in te doen he
En extra geld vragen voor een optie die eerst standaard was????
Dus VW

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
nee nee zo erg is het niet, daar hebben ze dan weer wel aan gedacht, een voeding ala sigareten aan steker, maar wel recht in het zicht!!!!!
T5 130 pk automaat dc, leren bekleding, plus pakket, opties pakket, mistlampen,20'' lm, enz enz.... 

Top, was/ben ik ook van plan.lexy schreef:ik ga het proberen.
Zou je foto's willen maken van het ombouwen, ben benieuwd of je nog iets bijzonders tegenkomt.
Maar volgens mij is het gewoon bekerlade en 12 volt unit uitbouwen en de dubbele bekerhouder+asbak inbouwen.
Pas wel op met het verschil van transporter/multivan uitvoering, daar zit echt verschil in.
Veel suc6
groeten,
Luuk
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat moet, een vriend van mij heeft wel een asbak en wil hem wel ruilen voor mijn bekerhouder
, maar ben bang dat het halve dashboard er uit moet. ik moet wel zeggen omdat er geen asbak in mijn auto zit heb ik er nog niet in gerookt......Blijft ie wel lekker fris van
gr Petah

gr Petah
Ik ga van het weekend proberen om deze in te bouwen.
Het enige wat ik zie op de asbak met 2 bekerhouders is dat er 2 lipjes opzitten om hem vast te zetten.
Ben ook benieuwd of de aansluiting van de bestaande 12 volt aansluiting past op de asbak.
Ik hou jullie op de hoogte.
Het enige wat ik zie op de asbak met 2 bekerhouders is dat er 2 lipjes opzitten om hem vast te zetten.
Ben ook benieuwd of de aansluiting van de bestaande 12 volt aansluiting past op de asbak.
Ik hou jullie op de hoogte.