Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Esp

vragen over de T5
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Esp

Bericht door JP »

Ik moet zeggen dat het natuurlijk heel erg vervelend is dat er geen ESP geleverd is en ik zelf ook niet zou weten wat ik zou doen.
Maar als je zoveel "verbouwd" hebt aan je bus is het dan niet beter om gewoon je verlies te pakken met de credit voor de ESP?

Succes met de afhandeling
Groet JP
Gebruikersavatar
broekhof
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 okt 2007, 17:28
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Esp

Bericht door broekhof »

Ik heb express esp gekozen omdat het mijn inziens een belangrijk veiligheidssysteem is.
Als VW dan de fout maakt hoeven ze het toch niet bij mij neer te leggen.
Ik heb besteld en betaald voor esp, nu heb ik dus een incomplete bus.

Als ik een dergelijke grote fout maak in me werk dan moet ik het ook zien te herstellen cq te vervangen op mijn eigen kosten.
Al zou ik maar 1 keer het systeem nodig hebben terwijl het er niet op zit dan kan het mij een hele hoop geld gaan kosten en dan denk ik nog niet eens aan het lichamelijke!!!!

Vooralsnog ga ik er nog vanuit dat ik er met de dealer uitkom maar je weet maar nooit en daarom is het wel makkelijkals je dan de mening en de ervaringen van mede gedupeerde weet.
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Esp

Bericht door JP »

Ik hoop dat jij eruit komt met je dealer (kamsteeg??) Maar om er nu een rechtszaak van te maken dat kost zoveel energie (en geld) dat je jezelf moet afvragen of het waard is. Jij hebt natuurlijk gewoon 100% gelijk dat jij een incomplete bus heb gekregen en dat dat niet op jouw afgeschreven moet worden.

Succes
Gebruikersavatar
zeef
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:56

Re: Esp

Bericht door zeef »

broekhof schreef:Ik heb express esp gekozen omdat het mijn inziens een belangrijk veiligheidssysteem is.
Als VW dan de fout maakt hoeven ze het toch niet bij mij neer te leggen.
Ik heb besteld en betaald voor esp, nu heb ik dus een incomplete bus.

Als ik een dergelijke grote fout maak in me werk dan moet ik het ook zien te herstellen cq te vervangen op mijn eigen kosten.
Al zou ik maar 1 keer het systeem nodig hebben terwijl het er niet op zit dan kan het mij een hele hoop geld gaan kosten en dan denk ik nog niet eens aan het lichamelijke!!!!

Vooralsnog ga ik er nog vanuit dat ik er met de dealer uitkom maar je weet maar nooit en daarom is het wel makkelijkals je dan de mening en de ervaringen van mede gedupeerde weet.
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Juist omdat het om een veiligheidssyteem gaat dat je bewust kiest zou ik mijn poot stijf houden!
Multivan T5 Comfortline 130pk
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Esp

Bericht door theo »

zeef schreef:
broekhof schreef:Ik heb express esp gekozen omdat het mijn inziens een belangrijk veiligheidssysteem is.
Als VW dan de fout maakt hoeven ze het toch niet bij mij neer te leggen.
Ik heb besteld en betaald voor esp, nu heb ik dus een incomplete bus.

Als ik een dergelijke grote fout maak in me werk dan moet ik het ook zien te herstellen cq te vervangen op mijn eigen kosten.
Al zou ik maar 1 keer het systeem nodig hebben terwijl het er niet op zit dan kan het mij een hele hoop geld gaan kosten en dan denk ik nog niet eens aan het lichamelijke!!!!

Vooralsnog ga ik er nog vanuit dat ik er met de dealer uitkom maar je weet maar nooit en daarom is het wel makkelijkals je dan de mening en de ervaringen van mede gedupeerde weet.
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Juist omdat het om een veiligheidssyteem gaat dat je bewust kiest zou ik mijn poot stijf houden!
tip !!!!!!!! schakel je rechtsbijstandsverzekering in en meld dat ook aan de garage.
werkt echt
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Plaats reactie