Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ramen tinten mag straks niet meer (??)
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Ramen tinten mag straks niet meer (??)
VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK

Hoeveel laten de af-fabriek extra groen getinte zijruiten van mijn multivan door (schuifdeur / schuifraam / achterste zijramen en achterklepraam ??
Moet er niet aan denken dat ik die zou moeten vervangen door meer-lichtdoorlatende ramen....waar zijn we hier weer mee bezig ?????
Moet er niet aan denken dat ik die zou moeten vervangen door meer-lichtdoorlatende ramen....waar zijn we hier weer mee bezig ?????
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
-
- Contacteer:
Jammerrrrrrrrr.
Wel jammer als dat zo is ik hou er wel van als ze donker zijn.Kunnen ze niet zo makkelijk naar binnen kijken en een ruit eruit slaan wordt ook moelijk.Hier mag ook niks.
:alarm 

Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Het betreft hier nog steeds alleen de voorruit en de zijramen thv bestuurder! Alle andere ramen mag je desnoods dichttimmeren als je wilt. (tenminste als je ook een rechterspiegel hebt) Jammer dat er weer ingewikkelde regelgeving is: gewoon voorste ramen 100% zicht .........weet iedereen waar ie aan toe is........
- m.c van den berg
-
De folie die ik gebruik komt niet onder de norm van 50%,zoals op ander topic heb vermeld.
Ik hoop dat het gewoon blijft bij 50% norm de zicht blijft goed en de mensen hebben dan nog steeds oogcontact.
Maar het eerste vind ik dat je ze zelf niet mag beschermen tegen de invloed van de zon.of als je een ongeluk krijgt,enz.enz.
Denk niet dat dat zo ver komt,we zullen het wel zien.
Ik hoop dat het gewoon blijft bij 50% norm de zicht blijft goed en de mensen hebben dan nog steeds oogcontact.
Maar het eerste vind ik dat je ze zelf niet mag beschermen tegen de invloed van de zon.of als je een ongeluk krijgt,enz.enz.
Denk niet dat dat zo ver komt,we zullen het wel zien.