Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
hoofdsteun gezocht
hoofdsteun gezocht
Wie ooh wie kan mij helpen aan een achterhoofdsteun voor mijn T4 uit 1991?
Ik heb de bus gekocht met een ontbrekende hoofdsteun achter en wil graag een tweede. De bekleding is grijs met een verticale groen-blauwe streep en een werkje er tussen in... Ok, het klinkt vaag, ik heb foto's maar weet niet hoe ik deze op het forum kan zetten... (iemand een tip?)
Het hoeft geen splinter nieuwe te zijn, het is maar dat m'n campertje er wat vollediger uit ziet.
Alvast dank,
Gr Joep 1090
Ik heb de bus gekocht met een ontbrekende hoofdsteun achter en wil graag een tweede. De bekleding is grijs met een verticale groen-blauwe streep en een werkje er tussen in... Ok, het klinkt vaag, ik heb foto's maar weet niet hoe ik deze op het forum kan zetten... (iemand een tip?)
Het hoeft geen splinter nieuwe te zijn, het is maar dat m'n campertje er wat vollediger uit ziet.
Alvast dank,
Gr Joep 1090
Re: hoofdsteun gezocht
nieuw???? helaas worden niet meer gemaakte

voor een wjw er 25 euro exclusief verzenden
je kan hem ook afhalen zaterdag in emmen vwbusclub
of 25 mei in volkel

voor een wjw er 25 euro exclusief verzenden
je kan hem ook afhalen zaterdag in emmen vwbusclub
of 25 mei in volkel

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Matje, je bent geweldig! Dit is precies de steun die ik nodig heb.
Ik wil je vragen om hem op te sturen, ik woon in de buurt van Rotterdam en in het Volkel weekend moet ik werken...
Kan je me een mailtje sturen, dan maak ik het geld over waarna je het kan opsturen.
Bedankt!
Joep
Ik wil je vragen om hem op te sturen, ik woon in de buurt van Rotterdam en in het Volkel weekend moet ik werken...
Kan je me een mailtje sturen, dan maak ik het geld over waarna je het kan opsturen.
Bedankt!
Joep
Jij ook 
Bedankt!
Joep

Bedankt!
Joep
Dank! 

He Matje, wat is er te doen in Emmen????