Maar ben ik dan de enige die vindt dat je met meer dan 3,5 bar in de band het gevoel hebt dat je op vol-rubber rijdt??
Overigens heb ik geen bestelwagenbanden maar gewone personenauto banden onder mijn auto liggen.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Welke banden spanning?
- Roger B. (11)61
Re: Welke banden spanning?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
-
- Contacteer:
Hallo de VW zegd voor 380 en achter 400 dus wat let je met vr, gr, de waddenkruiser en niet geschoten is altijd mis de groetjes
- Wim T4 935
Geef je hier niet zelf de oplossing al? Personenwagenbanden zijn gewoon niet vergelijkbaar met bestelwagenbanden, niet kwa samenstelling en niet kwa bandenspanning. Als het goed is staat de maximale druk die een band mag hebben er op vermeld maar ik ga er van uit dat 3,5-4 bar voor een personenwagenband gewoon (veel) te hoog is.Roger B. schreef:Maar ben ik dan de enige die vindt dat je met meer dan 3,5 bar in de band het gevoel hebt dat je op vol-rubber rijdt??
Overigens heb ik geen bestelwagenbanden maar gewone personenauto banden onder mijn auto liggen.
Groeten van Wim
gemiddeld is voor personen wagen banden de spanning maximaal 3.5 bar een speciale busband rond de 4 bar en bij maximale belasting 4.5 bar en stalen ventielen ivm de hogere belasting
RUBBEREXPRESS