Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Grrrrrrrr.....Schade!
Grrrrrrrr.....Schade!
Vanmiddag even geparkeerd in het dorp....kom bij de auto terug: ''is die auto van U meneer(!)?'' Ja.... Nou ik reed net achter een taxi-busje en die reed zo Uw spiegel aan gort........ Maar ik heb zijn kenteken....Fijn dat er nog mensen zijn die alert zijn en de moeite nemen om even te stoppen en de gegevens te noteren...Even later wordt ik aangesproken door een meneer: '' is Uw spiegel erafgereden?''.Ja. Nou ik zat net met mijn moeder in dat taxi-busje en die man reed zo Uw spiegel aan gort.............. en reed dus zo door.....hij zou het later wel regelen......jaja dus een tweede getuige......... ben daarna maar even naar het politiebureau gegaan: die gaat er dus ''vies'' op! Dus de schadeafhandeling gaat wel goed komen.......[/b]
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:

Mooi dat er getuigen zijn, jammer dat ie doorreed

Hij had ook een papiertje achter je ruitenwisser doen , ja toch
Maar je staat sterk in je schoenen , je hebt er alleen veel nawerk van
Enne je kunt beter een beer vangen met honing dan met azijn
Gewoon vriendelijk blijven
Al voel je je

VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK

- Multivan Generation
- Contacteer:
Matje, die foto is in Zeeland gemaakt?
Waarom rijd je met die Pickup-spiegels rond, je bent er een stuk breder mee, met schade aan het spiegelglas tot gevolg?
Als je veel met een caravan erachter rijdt dan kan ik het me wel voorstellen

Waarom rijd je met die Pickup-spiegels rond, je bent er een stuk breder mee, met schade aan het spiegelglas tot gevolg?
Als je veel met een caravan erachter rijdt dan kan ik het me wel voorstellen

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik vind het een mooier (lees: stoerder) gezicht en ik heb niet die hele brede steunen maar kleinere (die komen van een camper) dus extra breedte valt wel mee...... en dat is zeker geen reden voor een ander om ze eraf te rijden !!!!!
Ik stond bovendien netjes in een parkeervak zelfs de spiegel viel binnen het vak. Ter plaatse is het niet breed (30km zone) maar er wordt vaak (te) hard gereden met als gevolg dat er op deze weg regelmatig schades zijn. Maar deze ''doorrijder'' komt hier dus niet mee weg volgens de
(kenteken is bekend (2 getuigen(!) :nouwatkostdat
(kan zommar 200euro zijn 
Ik stond bovendien netjes in een parkeervak zelfs de spiegel viel binnen het vak. Ter plaatse is het niet breed (30km zone) maar er wordt vaak (te) hard gereden met als gevolg dat er op deze weg regelmatig schades zijn. Maar deze ''doorrijder'' komt hier dus niet mee weg volgens de

Laatst gewijzigd door Adri626 op 20 feb 2007, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Contacteer: