Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Plaatsen van een krik bij sidebars.
-
Plaatsen van een krik bij sidebars.
Mijn T4 is voorzien van side bars.
Hoe kan ik nog een krik plaasten indien ik onderweg een lekke band krijg?
Of zijn er goede alternatieven?
Stanley
Hoe kan ik nog een krik plaasten indien ik onderweg een lekke band krijg?
Of zijn er goede alternatieven?
Stanley
Toevalig gisteren lek gereden (over een verloren sjorhaak dagg band)en ik heb ook side-bars
ik zoeken naar een geschikte plek kwam erachter dat je volgens mij het beste een klein balkje achter je sidebars moet leggen hierdoor beschadig je niets(had ik dus niet bij me)dus maar voorzichtig op de bevestiging van de sidebars gedaan.
ik heb tegenwoordig dus een balkje in de bus liggen.
Maar mischien zijn er nog andere tips
Gr Frank
ik zoeken naar een geschikte plek kwam erachter dat je volgens mij het beste een klein balkje achter je sidebars moet leggen hierdoor beschadig je niets(had ik dus niet bij me)dus maar voorzichtig op de bevestiging van de sidebars gedaan.
ik heb tegenwoordig dus een balkje in de bus liggen.
Maar mischien zijn er nog andere tips
Gr Frank
- Ron Mokum 383
Tsja zo'n hydraulisch potkrikje heb ik ook. Maar dan moet er toch echt nog iets bij tussen, anders krijg je je wiel niet vrij van de grond.
Ik kwam net een klein stukkie te kort.
Ik heb nu standaard 2 plankies van 20 mm in de bus liggen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik de band vrij krijg van de grond.
Maar die van mij is dan ook niet verlaagd, dat is ook van invloed.
Ik kwam net een klein stukkie te kort.
Ik heb nu standaard 2 plankies van 20 mm in de bus liggen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik de band vrij krijg van de grond.
Maar die van mij is dan ook niet verlaagd, dat is ook van invloed.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Heb ik toch mooi weer wat van je geleerd Harry.
Ik wist niet dat het niks uitmaakte. En ik maar denken dat ik helder had nagedacht.
Ik wist niet dat het niks uitmaakte. En ik maar denken dat ik helder had nagedacht.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
- Multivan Generation
- Contacteer:
Vaak kun je de spindel van een potkrikje nog even iets uit elkaar draaien, waardoor hij hoger gaat.
Niet bij allemaal hoor, maar de mijne van een Mercedes vrachtwagentje (ahum
) die kan ik desgewenst extra uitdraaien
Was een krijgertje maar erg makkelijk
Niet bij allemaal hoor, maar de mijne van een Mercedes vrachtwagentje (ahum

Was een krijgertje maar erg makkelijk

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...