Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
droog staan
droog staan
Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
Re: droog staan
Da's nou precies waarom ik er een met klep heb besteld,Walter schreef:Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
lekker droog staan tijdens laden, lossen en schuilen voor al wat er uit de lucht komt vallen.

Een oplossing? Misschien kun je een zeil onder de dakrand(binnenzijde) bevestigen en deze spannen met zware elastiken op de hoeken van de deuren, na gebruik zo weer op te rollen onder de dakrand. Succes!
Groeten,
Luuk
Ik zou proberen om een losse achterklep te kopen (ebay) en deze op je achterdeurtjes te leggen wanneer deze openstaan!

met vriendelijke groet,
Wilco 244
Wilco 244
het is dus erg moeilijk
-
ik dacht dat je wat anders bedoelde met " DROOGSTAAN"
Misschien heb je wat aan dit product , ik heb het zelf ook eens overwogen maar vindt het niet zo'n nette oplossing
http://www.gadgethouse.nl/scripts/prodV ... oduct=6209
Misschien heb je wat aan dit product , ik heb het zelf ook eens overwogen maar vindt het niet zo'n nette oplossing
http://www.gadgethouse.nl/scripts/prodV ... oduct=6209
- jankees1963
Mischien een oud (of nieuw) rolgordijn binnen aan de bovenkant zijde monteren welke je uit kan trekken en vast haakt aan de openslaande deuren (wel 1 die tegen water kan matuurlijk).
jk

jk

Tot er een auto tedicht achter je staat, kan je het met klep wel vergeten om je gereedschap eruit te halen.Lisboa schreef:Da's nou precies waarom ik er een met klep heb besteld,Walter schreef:Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
lekker droog staan tijdens laden, lossen en schuilen voor al wat er uit de lucht komt vallen.![]()
![]()
![]()
Luuk

De deurtjes kunnen dan nog wel een beetje open om je spullen te pakken.

Oplossing, stukje zeil met magneetstrips en deze op het dak en aan de deuren vast zetten doormiddel van de magneetstrips. :klappen :klappen
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"