Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Rare ruitenwissers
- roelofwielinga
Rare ruitenwissers
Das echt creepy:
in de intervalstand gaan de ruitwissers de ene keer in een snel tempo (plm. 2 sec. pauze) en de andere keer langzaam (plm. 5 sec. pauze). :klappen
Kan ik dat dan ook ergens instellen of gaat dat bij VW altijd op toeval???
in de intervalstand gaan de ruitwissers de ene keer in een snel tempo (plm. 2 sec. pauze) en de andere keer langzaam (plm. 5 sec. pauze). :klappen
Kan ik dat dan ook ergens instellen of gaat dat bij VW altijd op toeval???
Zekers, met de handel zelf.
Zet je ruitenwisser in intervalstand.
Zet hem direkt weer terug.
Wacht nu het aantal seconden wat jij wilt.......
Zet de handel weer in intervalstand EN ZIE DAAR.
Zo stel je de de intervaltijd in.
Is standaard hoor. Staat in ieder boekje.
Zet je ruitenwisser in intervalstand.
Zet hem direkt weer terug.
Wacht nu het aantal seconden wat jij wilt.......
Zet de handel weer in intervalstand EN ZIE DAAR.
Zo stel je de de intervaltijd in.
Is standaard hoor. Staat in ieder boekje.

Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
- roelofwielinga
Zooooww wat een actie. Ik kreeg het nooit voor elkaar met die interval. Ik had het al zo vaak willen vragen op dit forum. Maar ja, je denkt er alleen aan bij slecht weer als je in de auto zit. Dus is het er nooit van gekomen de vraag te stellen. Maar gisteren las ik de vraag en het antwoord en heb er vandaag veel plezier van gehad, dit ondanks het kl*t*-weer.
Roelofwielingaeer en Johan 191 bedankt!
vr. gr. Gaas Transporter
Roelofwielingaeer en Johan 191 bedankt!
vr. gr. Gaas Transporter
Ik wist niet dat het zo goed hoorbaar is als ik denk, klagen de mensen om me heen daarom zo over lawaai.....
Maar Johan, hoe zit dat met de ramen? Welke toverinstellingen herbergt mijn bussie nog meer?
Johan en Roelof ook namens mij bedankt (Ik had al wel ontdekt dat gebeurde wat je beschreef, maar dacht dat er een onderdeel op het punt stond het te gaan begeven)

Maar Johan, hoe zit dat met de ramen? Welke toverinstellingen herbergt mijn bussie nog meer?
Johan en Roelof ook namens mij bedankt (Ik had al wel ontdekt dat gebeurde wat je beschreef, maar dacht dat er een onderdeel op het punt stond het te gaan begeven)
Moet je die wel hebben he bij mij zat er geen bij helaas :(henk106 schreef:Tip
:alarm
lees je instructieboekje kom je veel over je auto te weten
:klappen![]()
![]()
![]()
van die ramen wist ik wel is bij m'n opel ook ook het opnieuw coderen van de sleutel weet ik bij de opel maar of dat ook bij de vw is weet ik niet

- Hans uut Aalten 275
Nou, het elektrische ramenverhaal staat ook in het boekje hoor, dacht ik.
Normaal gesproken druk je op de knop naar boven of naar beneden en je kunt de knop loslaten, want het raam gaat vanzelf verder open of dicht.
Sommigen hebben het ook dat je de knop moet blijven vasthouden tijden het omhoog of omlaag gaan van de ramen.
Heb je dit ook dan kun je het resetten.
Doe je raam helemaal dicht en houdt de knop een paar seconden ingedrukt wanneer je raam helemaal bovenaan is.
Wanneer je nu de knop even indrukt voor het openen van het raam gaat deze nu wel vanzelf verder. Naar boven gaat dan natuurlijk ook vanzelf.
Je hoeft de knop nu niet meer ingedrukt te houden.
Niet lachen, het is echt waar. Maar iedereen wist dit natuurlijk al, en ik zit weer voor niks te typen.
Normaal gesproken druk je op de knop naar boven of naar beneden en je kunt de knop loslaten, want het raam gaat vanzelf verder open of dicht.
Sommigen hebben het ook dat je de knop moet blijven vasthouden tijden het omhoog of omlaag gaan van de ramen.
Heb je dit ook dan kun je het resetten.
Doe je raam helemaal dicht en houdt de knop een paar seconden ingedrukt wanneer je raam helemaal bovenaan is.
Wanneer je nu de knop even indrukt voor het openen van het raam gaat deze nu wel vanzelf verder. Naar boven gaat dan natuurlijk ook vanzelf.
Je hoeft de knop nu niet meer ingedrukt te houden.
Niet lachen, het is echt waar. Maar iedereen wist dit natuurlijk al, en ik zit weer voor niks te typen.

- Hans uut Aalten 275
Maak je geen zorgen, ik wist het nog niet.
Een oud chinees spreekwoord zegt:
ALS JE IETS VRAAGT BEN JE EVEN DOM, ALS JE NIETS VRAAGT BLIJF JE DOM.
Een oud chinees spreekwoord zegt:
ALS JE IETS VRAAGT BEN JE EVEN DOM, ALS JE NIETS VRAAGT BLIJF JE DOM.
Laatst gewijzigd door Hans uut Aalten 275 op 02 mar 2007, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ko de Dorpsgek