Kan iemand mij vertellen of er iemand is die wel eens op zonnebloemolie heeft gereden.
Heb van de week via via gehoord dat het goed mogelijk is ,hij deed er 35 liter zonnebloem olie in en 35 liter diesel.,Hij rijd in een t4 2,5tdi uit 2000, nu wil ik graag weten of dit nadelige gevolgen voor je bus kan hebben.
anders zou ik het ook wel eens willen proberen.
peter428
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
rijden op zonnebloemolie
het is dan net of je bij een patatboer bent, je bus gaat goed stinken.
en er zijn verhalen dat het niet geheel goed is voor je blok, i.v.m. de afdichtingen van je blok, maar goed ik heb het een keertje ergens gehoord.
en ik meen dat als je wordt aangehouden je ook nog een naheffing kan krijgen omdat je dan weer geen accijns betaald aan ali baba met zijn 4o rovers in "den haag" op het binnenhof
stoef
en er zijn verhalen dat het niet geheel goed is voor je blok, i.v.m. de afdichtingen van je blok, maar goed ik heb het een keertje ergens gehoord.
en ik meen dat als je wordt aangehouden je ook nog een naheffing kan krijgen omdat je dan weer geen accijns betaald aan ali baba met zijn 4o rovers in "den haag" op het binnenhof
stoef
- Ko de Dorpsgek
- Henk Peter 856
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: rijden op zonnebloemolie
Antwoord: ja er heeft wel eens iemand op zonnebloemolie geredenpeter 428 schreef:Kan iemand mij vertellen of er iemand is die wel eens op zonnebloemolie heeft gereden.
Heb van de week via via gehoord dat het goed mogelijk is ,hij deed er 35 liter zonnebloem olie in en 35 liter diesel.,Hij rijd in een t4 2,5tdi uit 2000, nu wil ik graag weten of dit nadelige gevolgen voor je bus kan hebben.
anders zou ik het ook wel eens willen proberen.
peter428

Zie ook eens: http://www.ppo.nu
Neem wel je tijd ervoor..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...