Sorry.

ga ik morgen eens proberen!Kijp eens in je slang vanaf de turbo naar de motor en laat iemand anders ff gas geven als goed is voel je druk opbouw.
Ik woon in belgie, dus dat is wel een eindje.waar woon je in de buurt van groningen dan kunnen we hem wel ff mechanisch opvoeren
zit er niet in, het is een elektronisch gaspedaal. helaas want het is nogal hard om op te duwen.Als je toch aan het checken bent, neem dan ook de gaskabel mee (als die er tenminste in zit)
we hebben nog met een gewone 1.9 en een 2.5tdi gereden. Deze bus is natuurlijk niet te vergelijken met een 2.5TdiHeb je ook ooit een andere 1.9 TD gereden???
ik dacht dat die alleen op TDi's zat?Sta ook eens stil bij de Luchtmassameter...die wil ook wel eens de geest geven.
Ik ook , dus je mag ook altijd eens bij mij binnenspringenMachiel schreef:Ik woon in belgie, dus dat is wel een eindje.
er was druk opbouw, dus de turbo is denk ik wel in orde.Kijp eens in je slang vanaf de turbo naar de motor en laat iemand anders ff gas geven als goed is voel je druk opbouw.
als hij in orde staat kom ik wel eens langs om onder andere die egr dicht te gooienIk ook , dus je mag ook altijd eens bij mij binnenspringen
Er zijn bij mij ook al enkele 1.9TD's gepasseerd ...
Nadat ze bij Pascal geweest waren, waren ze rapper wegPascal-141 schreef: Ik ook , dus je mag ook altijd eens bij mij binnenspringen
Er zijn bij mij ook al enkele 1.9TD's gepasseerd ...
hoe kan ik zien of de wastegate blijft openstaan?blijft je wastegate niet open staan? ergens pakking er tussen uit? tussen turbo en blok? Ben benieuwd wat hier achter weg komt. Bus niet gekocht met garantie ?of van te voren wezen proefrijden?
jordydereus schreef:knap hoor , een lmm in een 1.9td
Damy schreef:Haha stom....ik had een 102 pk 5 cil.
Sorry.
zelfde bus, van 1997 van mij...bij mij slaat de turbo rond de 2500 aan...trekt vlotjes door vanaf dat toerental. Topt op een 135-140km/h volgens GPS (volgens km-teller op 150 :D)Machiel schreef:Hallo,
Gisteren hebben wij een T4 1.9td gekocht, ziet er nog perfect uit, geen rook, 160000Km.
Echter heeft deze zo goed als geen kracht, je moet gewoon plankgas geven om vanuit stilstand naar een respectabele snelheid te gaan,
en dat duurt dan nog even. Het lijkt ook alsof de turbo pas aanslaat voorbij de 3000 toeren, wat volgens mij te laat is.
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Hey jj zou je volgende week die van mij mechanisch kunnen opvoeren heb ook een 1.9 td zit geen gang inJJ@ schreef: 03 dec 2008, 18:25 gefeliciteerd met je t4
had die van mij gekocht paar weken geleden dan ging je als de brandweer![]()
waar woon je in de buurt van groningen dan kunnen we hem wel ff mechanisch opvoeren
je kan ook een schroef onder het gaspedaal hebben zitten deze even verwijderen of dieper draaien , egr dicht maken roetkat legen middendemper verwijderen turbo druk iets op schroefen en gas bij stellen / roetstop . als dat gebeurd is dan moet ie wel met piepende banden wegkomen![]()